חיפוש

מה ההבדל בין חליפה רגילה לטוקסידו

בעולם שבו ההבדלים הקטנים עושים את כל ההבדל הגדול בין דברים, קשה לנו להבחין בין מוצר א' למוצר ב'.

העניין הזה בא לידי ביטוי בהמון תחומים, ותחום האופנה הוא לחלוטין נמנה איתם.

גברים רבים שמתבקשים להגיע לבושים בלבוש חגיגי למגוון רחב של אירועים לא בטוחים מה ההבדל בין חליפה רגילה לטוקסידו, ולכן עלולים לבוא רשמיים מדי לאירוע מסויים או רשמיים פחות מדי לאירוע אחר.

כדי לשים סוף לבלאגן וכדי לעשות לכם סדר בראש, בואו נבדוק אחת ולתמיד מה ההבדל בין חליפה רגילה לטוקסידו ונבין מי מהם מתאים לאיזה אירוע.

 

רגע, רגע, לפני הכל – במה בוחרים?

אז כדי להבין במה בוחרים מבין חליפה רגילה או טוקסידו צריך להבין שמדובר כאן על שני סוגים שונים של לבוש. הם אמנם עלולים להיראות לכם דומים כי שניהם בעלי הלוק החליפתי, אבל יש ביניהם כמה הבדלים שהופכים אותם לשונים כמעט כמו שמיים וארץ.

 

מה ההבדל בין חליפה רגילה לטוקסידו?

אז בראש ובראשונה הטוקסידו הוא מהודר יותר ובעל מאפיינים ואלמנטים שהופכים אותו לחגיגי יותר. מבחינה עיצובית ניתן להבחין בזה שחלקים מסויימים בטוקסידו נתפרים מבד סאטן, על מנת להדגיש את היוקרה במקומות הבולטים. כך, לדוגמה, הצווארון, הכפתורים או צידי המכנסיים עשויים להיות מסאטן. לעומת זאת, חליפה רגילה לא משלבת אלמנטים כאלה, והיא מכילה סוג בד אחד בלבד, מה שהופך אותה ליוקרתית פחות.

 

מה לגבי החולצה המכופתרת שמתחת?

כאשר מדברים על טוקסידו החולצה המכופתרת תהיה בדרך כלל בצבע הלבן, ולא יעשו משחקי צבע נוספים איתה. לעומת זאת, כשמדברים על חליפה רגילה ניתן בהחלט "לשחק" עם צבעי החולצה המכופתרת, כך שהיא מקבלת גוונים עשירים יותר ומשרים אווירה קלילה יותר על הלבוש. לדוגמה, ניתן לראות חתנים רבים שמשלבים חליפה בצבע אפור עם חולצה מכופתרת בצבע שחור, חליפה בצבע כחול כהה עם חולצה מכופתרת בצבע תכלת ועוד.

 

פפיון או לא פפיון – זאת השאלה

בדרך כלל בזמן שלובשים טוקסידו אין שאלה ופפיון הוא חלק כמעט בלתי נפרד מהטוקסידו. לעומת זאת כשלובשים חליפה רגילה אין חובה מסויימת או תחושת הכרח לשלב פפיון, ואפשר להסתפק גם בעניבה רגילה או ללכת ללא עניבה בכלל. יותר מזה, חליפה רגילה לא חייבת לשלב את אלמנט הבלייזר ויכולה במקומו להסתפק באפודה יפה וקלילה.

 

איפה קונים?

חליפה רגילה או טוקסידו ניתן למצוא במגוון חנויות, כאשר תוכלו למדוד חליפות בסגנונות השונים עד אשר תמצאו את מבוקשכם. אנחנו יכולים להמליץ לכם על החנות דיפלומט שלה שני סניפים ברמת גן ובבני ברק, שם תוכלו למצוא את החליפה האיכותית שתשב עליכם בול. לכל החליפות היכנסו לאתר ותוכלו לקבל רושם ראשוני לגבי סגנון החליפות. בהצלחה!

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא