חיפוש

מה גודל החברה המתאים לפיירול?

בשנים האחרונות, שירותי פיירול נעשו יותר ויותר פופולריים בקרב חברות בישראל. מעסיקים רבים החליטו לוותר על העיסוק בכל נושאי זכויות העובדים והשכר, ולהתמקד יותר בתחום העבודה שלהם והניהול השוטף של החברה. לאילו חברות יותר מתאים להשתמש בשירותי פיירול?

 

פיירול – מה זה אומר?

פיירול (Payroll) זוהי דרך העסקה, בה האחריות על נושא משאבי האנוש בחברה ניתנת לחברה חיצונית. בשיטה זו, על החברה מוטלת האחריות לאתר ולגייס את העובדים שהיא מוצאת לנכון, אך כל העיסוק בנושא השכר ותלושי השכר, זכויות העובדים, ימי מחלה, חופשות ועוד – כל אלו מנוהלים על ידי חברה חיצונית שמעניקה שירותי פיירול.

שירות זה בעצם מאפשר למנהלי החברה לעסוק בתחום העבודה עצמו, ללא צורך בהתעסקות בכל "המסביב" ולדאוג לפן הרווחתי של העובדים.

 

לאילו חברות השירות עשוי להתאים?

באופן כללי, שירות פיירול עשוי להתאים לכל חברה שמעוניינת להסיר מעצמה את העיסוק בכל נושא משאבי האנוש וזכויות העובדים. חברות שמנהלות לעצמן נושאים אלו נדרשות לעיתים קרובות להתעדכן בהוראות החוק השונות בנושאי דיני עבודה, לוודא שכל העובדים מקבלים את כל זכויותיהם ולהוציא תלושי שכר בכל חודש. אם כן, ניתן להבין מדוע חברות נרתעות מעיסוק זה – שעשוי לדרוג זמן ואנרגיה רבים.

עם זאת, מרבית החברות שמשתמשות בשירות זה בפועל הן חברות קטנות, אשר הגיעו למסקנה שהחזקת מחלקת משאבי אנוש בחברה תהיה יקרה יותר משימוש בשירותי פיירול דרך חברה חיצונית.

השירות יכול להתאים גם לעובדים אשר מועסקים בחברה באופן זמני, ולכן משתלם יותר לחברה להימנע מפתיחת תיק עובד זמני.

 

מיקור חוץ (Outsourcing)

מיקור חוץ זוהי שיטה נוספת להעסקה, אשר מהווה גרסה מורחבת של שירותי פיירול. בשיטה זו, כל ניהול העבודה לפרויקט מסוים עובר לאחריותה של חברה חיצונית. החברה אחראית על גיוס העובדים, על העיסוק בזכויות העובד והתנאים הסוציאליים המגיעים להם – ואף בכל שלבי העבודה עצמה מבחינה מקצועית, עד לקבלת תוצר סופי.

בשירות זה חברות לרוב משתמשות עבור פרויקטים ספציפיים וחד פעמיים, אשר דורשים גיוס כוח אדם ייעודי.

 

מעוניינים להשתמש בשירותי פיירול לחברה שלכם?

אם הגעתם עד לכאן, כנראה שרעיון הפיירול או מיקור החוץ מצא חן בעיניכם – וזה הזמן לדעת כיצד תוכלו להנות מכל הטוב הזה. שירותים אלו ניתנים על ידי חברת אדקו ישראל – הנציגה הרשמית של חברת אדקו העולמית, שהיא החברה הגדולה והמובילה בעולם בכל תחום משאבי האנוש.

בעזרת חברת אדקו, תוכלו להיות בטוחים שהעובדים שלכם מטופלים על ידי החברה המנוסה והמיומנת ביותר, אשר דואגת לרווחתם בצורה מלאה ומקיפה.

בין שאר השירותים שהחברה מציעה, ניתן למנות גם שירותי השמה גלובליים וגיוס עובדים בגזרה הבינלאומית – אשר מיועדים לחברות ישראליות אשר מבקשות להרחיב את תחום הפעילות שלהן לחו"ל או לערוך רילוקיישן.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא