חיפוש

מהן האטרקציות שחובה לראות בדובאי?

דובאי, היא ללא ספק אחד ממוקדי התיירות הנחשקים בעולם.

מבנים מלהיבים, אתרים מיוחדים ויוקרה בולטת בכל פינה, לא מאפשרת לאף תייר להישאר אדיש.

אז, לפני שאתם סוגרים טיול מאורגן לדובאי, ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות שחובה לראות בדובאי. בואו נתחיל.

 

בורג' ח'ליפה – המגדל הגבוה ביותר בעולם

בורג' חליפה, או בשמו המקורי "מגדל דובאי", הוא מגדל המגיע לגובה של כ – 828 מטרים, ונחשב למגדל הגבוה בעולם. לבניין קומות רבות, אך תיירים יכולים להגיע עד לקומת המצפה, בגובה של כ – 555 מטרים. במגדל חדרי מלון ודירות מגורים.

המגדל הוא חלק ממגדלים נוספים הנקראים "דאונטאון דובאי", הכוללים את בית האופרה של דובאי, קניון, וכן את אגם דובאי.

אגם דובאי הוא עוד נקודה שחובה לראות בדובאי. בהם תוכלו למצוא מזרקות מרקדות, בשעות מסוימות במהלך היום.

 

המסגרת של דובאי – זהב בכל פינה

עוד שיא לדובאי, המסגרת של דובאי, נחשבת לגדולה בעולם. גובהה מגיע עד ל – 150 מטרים, והיא בעלת ציפוי זהב. בתוך המסגרת, קיים מוזיאון אשר מציג את התפתחותה של העיר, מכפר דייגים, לעיר בעלת גורדי שחקים. מלבד ההצגה של התפתחות העיר, מוצג גם עתידה של העיר, באמצעות מקרנים וירטואליים.

 

דובאי מירקל גארדן

באמצע עיר מדברית, עומד לו גן קסום, של פרחים צבעוניים. מדובר בגן הנפרש על שטח של כ – 72 אלך מ"ר, הכולל מיצגי ענק, שגם הם אם עוד לא הבנתם, הכי גדולים בעולם. לצד גן הפרחים, עומד גן פרפרים, כמובן, גם הוא, הגדול בעולם.

 

תעלת דובאי – שייט לאתרים מיוחדים

תעלת דובאי מפרידה בין שני אזורים מרכזיים בעיר, הם דיירה ובור דובאי. תעלה זו, שימשה במשך שנים רבות דייגים ומעבר של כלי שיט. מאז, התעלה הורחבה ומגיעה לרוחב של כ – 14 קילומטרים.

לצד תעשיית הדייג הממשיכה לפעול בתעלה, החלו לפעול בתעלה מוניות מים, אשר מובילות תיירים. מוניות המים, הן סירת עץ הנקראת אברה. באברה נכנסים כ – 20 איש, ולצד הפן החווייתי, האבר מהווה כלי התניידות נוח ויעיל.

דרך השייט בתעלה, תוכלו להגיע לשווקים הגדולים של דובאי, לרבות שוק התבלינים, הטקסטיל, הזהב, וכן ל"ראס אל חור", הוא מקלט לחיות.

 

שלג בדובאי – סקי גם בעיר מדברית

נסעתם לעשות טיול מאורגן בדובאי, חשבתם שכבר ראיתם בעיר הכל, תנו לנו להפתיע אתכם. בדובאי, העיר המדברית, תוכלו ליהנות מחוויית סקי. בדובאי, בקניון האמירויות, עומד לו אתר סקי, אשר בו תוכלו למצוא מגלישת סקי, פינגווינים ועוד המון דברים מרהיבים ומפתיעים.

 

על רגל אחת – אטרקציות שחובה לראות בדובאי

כפי שכבר הבנתם, בדובאי, אין ספור אטרקציות שחובה לראות, שמרביתן, גם שוברות שיאים. מלבד הבורג' חליפה, המסגרת של דובאי, דובאי מירקל גארגן, תעלת דובאי ואתר הסקי, תוכלו ליהנות מעוד שלל אטרקציות ומקומות מרהיבים, שאי אפשר להישאר אליהם אדישים.

 

בניינים

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
תיירים
התחנה הבאה

אתם יודעים מה הפך להיות היעד החם ביותר לטיולים