חיפוש

מגהץ טפאל – לבגדים נטולי קמטים

בין אם אתם מגהצים את המדים של ילדיכם ובין אם חולצות מכופתרות ועוד, הגיהוץ צריך להיות פעולה קלה שתביא לתוצאות אופטימליות.

המאמר יעסוק במגהץ טפאל לגיהוץ ללא קמטים.

 

המגהץ היעיל ביותר ויתרונותיו

כשמדובר ביעילות ובבגדים מגוהצים וללא קמטים מדובר על מגהץ טפאל החדשני. זהו דגם משוכלל המגיע כמגהץ קיטור או אדים ומקל על מלאכת הגיהוץ. אין לו שום דמיון למגהצים הכבדים העשויים ממתכת שהיו נוהגים להשתמש בהם בעבר. זהו מגהץ קליל עם לחץ של יותר מ-6 בר ופונקציות ייחודיות. לדוגמה, יש לו מנגנון כיבוי אוטומטי כאשר לא משתמשים בו יותר מ-8 דקות, מנגנון ויסות עצמי של אדים כשהמים מתאדים, פיזור אדים אחיד ומיכל מפלדה שאינו מחליד. בנוסף, יש לו מעמד שניתן להניח עליו את המגהץ בזווית 45 מעלות. מבחינה עיצובית ישנו מבחר מגוון וחדשני שמתאים לעיצוב כל בית. אין ספק שגם המחיר מפתיע ומתאים לכל כיס.

 

ההבדלים בין מגהץ אדים למגהץ קיטור

ההבדלים בין מגהץ אדים למגהץ קיטור הם במיקום המים, בכמות ובמהירות החימום. מגהץ האדים מכיל בתוכו את המים ויש צורך למלא את המים לעיתים קרובות כי הם לא מספיקים לכמות רבה של בגדים, ואילו במגהץ קיטור המים במקום נפרד ממנו יוצאים אדים. מהירות חימום המים מוצלחת יותר במגהץ קיטור מכיוון שדי מהר מגיעים לטמפרטורה הרצויה. במגהץ אדים לוקח זמן להגיע לטמפרטורה גבוהה ולכן בתחילת הגיהוץ מטפטפים מים על הבגדים. למרות שמגהצי אדים נחשבים לפחות איכותיים ממגהצי קיטור, כשמדובר במגהץ טפאל החדשני, הספק שלו מאוד גבוה ולכן הוא עובד ביעילות בדיוק כמו מגהץ הקיטור שלו. ההמלצה היא לרכוש מגהץ קיטור כשמדובר על גיהוץ בתדירות גבוהה או מגהץ אדים כאשר מגהצים רק לעיתים רחוקות. ביחד עם זאת יש לקחת בחשבון שמגהץ קיטור יעלה יותר ממגהץ אדים.

 

מגהץ קיטור אנכי של טפאל

מגהץ הקיטור האנכי או הסטימר של טפאל מגיע בדגמים שונים כאשר יש לו מיכל מים נשלף, נורית חיווי ויכולת לחסל חיידקים על הבד ולגהץ בגדים ללא קמטים. היתרון הוא שאין צורך בקרש גיהוץ. ניתן לתלות את הבגד על קולב ולגהץ ממרחק בקלות ובנוחות. הסטימר מתאים למי שרוצה לגהץ בבוקר חולצה במהירות ולצאת לעבודה או למי שמחפש גיהוץ של פריטים שאינם מורכבים כמו מדים של חייל. לפיכך, ישנם חיילים המחזיקים סטימר בבסיס כדי שהמדים שלהם יהיו מגוהצים כל הזמן. החיסרון הוא שתא המים קטן יותר ממגהץ רגיל ולא ניתן לגהץ מכנסיים במאונך ולקבל את הפס באמצע.

לסיכום, כשבוחרים מגהץ של טפאל יש לבחור במגהץ נוח ויעיל, משקל קל ובסוג המתאים לכם ביותר בהתאם לכמות הגיהוץ שאתם רגילים אליה. ככל שתבחרו בדגם משוכלל יותר, כך תיהנו יותר ממלאכת הגיהוץ.

 

מכשיר

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא