חיפוש

למה כדאי להזמין סטנדאפיסט לאירועים משפחתיים?

אירועים משפחתיים, קטנים או גדולים הם אירועים המסבים עונג ורגעים בלתי נשכחים בחיק המשפחה. מה שלא תעשו באירוע משפחתי צריך להתאים לכל הגילים ולספק חוויה מבדרת ונעימה. אחת מהאטרקציות המקסימות לאירועים כאלו היא מופע של סטנדאפיסט. המאמר יפרט מדוע כדאי להזמין סטנדאפיסט לאירועים משפחתיים.

 

מדוע מופע סטנד אפ מתאים לאירועים משפחתיים?

מופע למשפחה בסגנון סטנד אפ הוא רעיון נפלא לאירועים משפחתיים ויש לכך מספר סיבות. ראשית, מדובר על מופע מצחיק ומלא הומור שיכול להתאים לכל הרכב ולכל גיל. שנית, מדובר על אטרקציה מיוחדת ולא סטנדרטית כפי שנוהגים באירועים משפחתיים. בדרך כלל המשפחה נפגשת לארוחה משותפת ובמקרים מסוימים דואגים רק להפעלות של ילדי המשפחה. במקרה הזה, מופע הסטנד אפ מתאים לכולם ומספק בידור גם למבוגרים. שלישית, קיבוץ המשפחה הגרעינית והמורחבת ביחד לא קורה בכל יום ולכן צריך להעניק להם סוג בידור אחר שיגבש את המשפחה. בנוסף, מי לא רוצה להרשים את המשפחה ובאותו הזמן לאחד אותה?

 

התאמה אישית של מופע סטנד אפ למשפחה

מעבר לכך שמופע סטנד אפ הוא מצחיק, ניתן לתאם עם הסטנדאפיסט מראש ולתת לו נתונים על בני המשפחה, העיסוקים שלהם וסיפורים משפחתיים אותם הוא ישלב במופע. החוויות הייחודיות למשפחה יצרו את המופע המיוחד והבלתי נשכח. במילים אחרות, נחמד יהיה לעורר זיכרונות עתיקים ובדיחות שכבר שכחו במשפחה. ביחד עם זאת, צריך לא לפגוע ברגשות בני המשפחה ולצחוק על נקודות רגישות כדי שאף אחד לא ייעלב.

כלומר, לצחוק על בדיחות הקשורות למשפחה אך לא להגזים. בין היתר, חשוב להתאים את המופע להומור של הסבים והסבתות, הנכדים והנכדות ולכל הגילים כדי שכולם יתחברו למופע. את זה אפשר להשאיר לסטנדפיסט שיידע כיצד לעשות את ההתאמות הדרושות. כלומר, אם יש ילדים במשפחה לא יהיו במופע גסויות ואם ילדים מאוד קטנים יצחקו פחות, הם לפחות ייהנו מהאווירה המשפחתית ולא יעסקו באטרקציות תחרותיות שיגרמו להם למתחים.

 

שיתוף המשפחה במופע

בדומה לפעילויות מגבשות שונות, הסטנד אפ יביא את כל בני המשפחה להשתתף במופע. בשונה מהן, הם לא יצטרכו לחכות בתור או להיות מתוסכלים שלא הולך להם. הסטנדאפיסט יצור עם כולם אינטראקציה ולכן כולם יהיו שותפים. ביחד עם זאת, הוא לא יכריח אנשים שלא רוצים להשתתף להתמקד בהם. העיקר שכולם יהיו שמחים והמופע יעורר צחוק. מופע המשלב גם אלתורים וגם בדיחות ייצר אווירה טובה ותקשורת כך שהקהל יוכל גם הוא לספר בדיחות, להתפרץ בקטעים הקשורים להווי המשפחה ועוד.

 

באילו אירועים משפחתיים ניתן להזמין סטנד אפ?

מופעי סטנד אפ למשפחה מתאימים לימי הולדת עגולים, ימי נישואין, חתונות זהב, בר או בת מצווה משפחתי או סתם כשרוצים לאחד את המשפחה המורחבת למפגש מדליק.

סטנדאפיסט

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא