חיפוש

ליהנות עם המשפחה בזול בחו"ל

.תכננים את החופשה הבאה שלכם בחו"ל? היא לא חייבת להיות יקרה להחריד. כיצד? להלן כל הפרטים החשובים ביותר.

 

כיצד ניתן ליהנות עם המשפחה בזול בזמן חופשה בחו"ל?

שהייה עם המשפחה בחו"ל לא חייבת להיות יקרה, כפי שמסבירים בחברת קושר בוקינג, החברה המובילה כיום בענף התיירות במגזר הדתי. למעשה, מסבירים המומחים של החברה כי בעידן הנוכחי ניתן ורצוי להוזיל בעלויות, ולהלן מספר טיפים חשובים אשר יכולים להוזיל לכם את החופשה בעשרות אחוזים:

  • הזמנה מראש – אם אתם מתכננים לצאת לחופשה בחו"ל בזמן שיא כמו חגים וקיץ, מומלץ להקדים את ההזמנה ולבצע את ההזמנה מראש, וזאת לאור העובדה כי טיסות ומלונות בתאריכים מבוקשים יכולים להגיע גם לעשרות אחוזים יותר משאר ימות השנה. לכן, מומלץ להקדים ולשמור את מקומתכם ולא להתפתות לסגור את הטיסה והמלונות ברגע האחרון.
  • רכישת חבילות נופש – חבילות נופש אשר מוצעות דרך האתר של קושר בוקינג מאפשרים לכם לצאת לטיול במתכונת משפחתית או זוגית בעלויות נמוכות ביותר, וזאת משום שמדובר בחבילות נופש אשר כוללות טיסות, העברות כמו גם מלונות ברמה של חמישה כוכבים במחיר אטרקטיבי לכל כיס. לכן, מומלץ לרכוש חבילת נופש אשר כוללת את כל הפרמטרים הללו, וזאת על מנת להוזיל את העלות של החופשה בצורה הטובה ביותר.
  • ביצוע השוואת מחירים – על מנת שתוכלו לרכוש כרטיסי טיסה בזול, ניתן כיום לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות באמצעות אתרים אשר מתמחים בנושא כמו גם קבוצות ברשתות החברתיות אשר מפרסמות מעת לעת טיסות זולות מאוד, לעיתים בכמה עשרות שקלים בודדים. לכן, חשוב מאוד להיות עם אצבע על הדופק ולבדוק באופן מתמיד אודות טיסות אשר יוצאות, לעיתים גם בדקה ה 90.
  • קבלת המלצות מחברים ובני משפחה – מומלץ מאוד לשוחח עם חברים ובני משפחה אשר שהו ביעד שבו אתם עומדים להגיע, ולבקש מהם המלצות בעבור מסעדות כמו גם מקומות בילוי אשר ניתנים בחינם או בעלויות זולות. למעשה, באמצעות קבלת המלצות ניתן לתכנן טיול חסכוני למדי המאפשר מרחב תנועה והתרשמות ממגוון האתרים והאטרקציות, בהתבסס על חוויות של אנשים אשר כבר היו ויכולים להעניק לכם קנה מידע לגבי העלות של כל אתר ואטרקציה במדינה בה אתם מבקרים.
  • התייעצות עם מקומיים – מקומיים יכולים לעזור לכם מאוד במציאה של מקומות בילוי, היסטוריה כמו גם קניות במחירים אטרקטיביים. לכן, מומלץ בעת הגעתם למדינה לשוחח עם המקומיים ולבדוק מולם אילו מקומות מומלצים, כמו גם לבחון באמצעותם את טווח המחירים. בנוסף, מומלץ להיכנס לאתרים ברשת אשר מאפשרים לקבל רשימה של מקומות בעלויות נוחות ביותר, לעיתים אפילו בחינם, וזאת על מנת שתוכלו לצאת לחופשה מושלמת בזול ומבלי להוציא אלפי שקלים מיותרים.
  •  רוצים לקרוא על המתנה המושלמת לאישה לחצו כאן
אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
תיירים
התחנה הבאה

אתם יודעים מה הפך להיות היעד החם ביותר לטיולים