חיפוש

איך להתנהל מול העירייה שלך בעת חילוקי דעות?

לא פעם בעלי עסקים ואנשים פרטיים מוצאים את עצמם בהליך שכולל חילוקי דעות אל גורמים בעירייה. הדבר עשוי לבוא ליד ביטוי בעקבות קנס שניתן להם מסיבה שלא נראית מוצדקת, מכתב התראה שנוגע לבנייה לא חוקית והרשימה עוד ארוכה. יצאנו לבדוק איך אפשר להתנהל מול העירייה במצב שכזה וחזרנו עם כל הפרטים שחשוב לדעת. 

 

תכירו את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שקיבלנו סיוע מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים על התנהלות אל מול העירייה שלהם. שכן, פנינו אל קבוצות פייסבוק שמאגדות תושבים מערים שונות ברחבי הארץ וביקשנו בכל קבוצה לקבל פניות ממי שהתנהלו אל מול העירייה בגלל חילוקי דעות. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 150 פניות שהגיעו מאנשים שמתגוררים בערים שונות ברחבי הארץ. רבים מהם הגיעו מהערים הבאות:

  • תל אביב
  • פתח תקווה
  • חיפה
  • ירושלים
  • גבעתיים

בסופו של דבר, בחרנו  ב- 2 דרכי התנהלות שנראו לנו הטובות ביותר. כך שאם אתם זקוקים להכוונה בנושא, דעו כי המדריך הנוכחי יביא לכם את התשובה.

 

איך להתנהל אל מול העירייה שלך בעת חילוקי דעות? התשובה של שמעון

שמעון ציין כי הוא פנה אל העירייה יותר מ – 3 פעמים בשנתיים האחרונות. לדבריו, הכול התחיל כשפקח מטעם העירייה נתן לו דו"ח על חניה במקום שמותר לו להחנות בו כתושב העיר. שמעון הבין שהוא צריך לפנות בהקדם האפשרי אל עו"ד רשויות מקומיות דני אורדן כדי שזה ילווה אותו במקרה זה וגם במקרים עתידיים.

שכן, נציג מטעם העירייה אמר שהדו"ח מוצדק וכי אין אפשרות לבטלו. לדבריו, עורך הדין הצליח להציג כי מדובר בטעות, כך ששמעון זוכה מתשלום בסופו של דבר.

 

איך להתנהל אל מול העירייה שלך בעת חילוקי דעות? התשובה של ירדנה

ירדנה פנתה אלינו וביקשה בכל לשון של בקשה שנפרסם את דרך ההתמודדות שלה. היא מציגה את עצמה כאישה חזקה שלא מוותרת. לדבריה, היא החליטה להתנהל אל מול העירייה שלא לבדה. לכן, היא פנתה אל שכנים שלה ותושבים נוספים מהעיר שבה היא מתגוררת וביחד, הם הפגינו אל מול בניין העירייה כדי לפתור את חילוקי הדעות שנגעו לא רק לה, אלא גם לתושבים אחרים.

 

איך אתם תבחרו להתנהל אל מול העירייה במצב שכזה?

אם גם אתם נקלעתם למצב שבו אתם צריכים להתנהל אל מול העירייה שלכם בגלל חילוקי דעות, כדאי שתעצרו לרגע, תקראו שוב את 2 האפשרויות שהוצגו בפניכם לעיל ותבחרו את הדרך שמתאימה לכם ביותר להתנהלות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את דרכי ההתנהלות אל מול עירייה במצבים שבהם יש חילוקי דעות. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה לכם ולהתחיל בצעדים הדרושים כדי ליישם אותה. בהצלחה!

רשויות מקומיות

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא