חיפוש

כך תוכלו להשיג תגובות משתמשים ישראלים על הפוסטים שלכם באינסטגרם

ישראלים המשתמשים באינסטגרם וביניהם גם בתי עסק שונים, המעוניינים בתגובות מישראלים אחרים, יוכלו להשיג זאת בקלות כאשר מספר העוקבים שלהם נמוך.

המאמר יפרט כיצד.

 

כיצד משיגים תגובות בעברית?

תגובות בעברית לאינסטגרם נחוצות לעסקים או לבעלי חשבונות אחרים שמספר התגובות על פוסטים ופרסומים שלהם נמוך על מנת שייראו אמינים. כיום ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות רכישת תגובות בעברית שאינן מזויפות לצד תמונות שגם הן אינן פיקטיביות. הצורך במספר תגובות גבוה נובע ממידת ההצלחה של העמוד באינסטגרם בעיקר למפרסמים השונים. ככל שיהיו יותר תגובות, כך מעגל העוקבים יתרחב והיקף המכירות של המוצר או העסקה אותה פרסמתם יעלה.

 

איך התגובות משפיעות על הפוסטים באינסטגרם?

כאשר מעלים תמונה או פוסט לאינסטגרם הרשת החברתית בודקת את אחוזי האינטראקציה שיש לפרסום. על מנת שהאחוזים יעלו וידורגו גבוה באלגוריתם, הפיד או האקספלורר של משתמשים שאינם עוקבים אחריכם בדרך כלל, צריך לעלות. ברגע שתרכשו תגובות מאנשים כביכול חדשים אחוזי האינטראקציה של הפוסט יעלו וכך גם הדירוג שלו, מה שיגרום לחשיפה מוגברת של הפרסום.

 

אז מדוע לא לבחור תגובות מכל העולם?

מכיוון שהפרסום הוא בעברית והעמוד צריך להיראות אמין, איכותי ואמיתי בין אם זהו עמוד פרטי או עסקי, התגובות בעברית ישדרגו אותו ויעלו את כמות העוקבים. ברגע שישראלים אחרים יצפו בעמוד ויראו שהתגובות רק מאנשים עם שמות לועזיים, הם יבינו שהפרסום לא נועד לציבור הישראלי, לא נכנס לתודעה שלו ויסיקו מסקנות מוטעות לגבי העמוד ואף ידלגו עליו.

 

איכות פרופיל גבוהה

בין אם אתם רוכשים תגובות ובין אם אתם רוכשים עוקבים או לייקים המטרה היא להרים את איכות הפרופיל שלכם עבור הקהל אותו אתם מחפשים. נניח והפרסום שלכם קשור למוצר עבור בני נוער, הם הזדהו עם בני נוער נוספים שהגיבו על הפרסום וסימנו לייק. זוהי תגובת עדר הקיימת בלקסיקון הסוציולוגי. במציאות, כאש אדם עושה פעולה איתה מזדהים אנשים רבים, הוא מקבל הוקרה והוכחה לכך שעשה משהו טוב שגרם להם להזדהות איתו ומושך אחריו כמו עדר קבוצת מאמינים. גם כשאתם מסתכלים על פרסומים בפייסבוק או באינסטגרם אתם נכנסים לא פעם לצפות בתגובות של האנשים ואף מוסיפים תגובה משלכם. כך בדיוק יקרה כאשר תרכשו תגובות. אנשים יכנסו לראות את התגובות בעברית מתוך סקרנות ויוסיפו תגובות משלהם, מה שיגרום לפרופיל שלכם להיות באיכות גבוהה.

 

כך צוברים תאוצה

חשבון אינסטגרם שאינו מתוחזק בעבודה מתמדת וקשה אינו יכול למכור או לשווק את עצמו ללא מידה מסוימת של עוקבים. רכישת התגובות מאפשרת לכם תאוצה מהירה שתוביל אתכם להיות ראש לשועלים ולא זנב לאריות ותקדם את העסק או החשבון הפרטי שלכם בצורה הטובה ביותר, וכאשר רוכשים תגובות בעברית אחת על כמה וכמה.

 

לוגו ירוק

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא