חיפוש

6 דברים שצריך להחליט כאשר עושים קידום ממומן

כדי לשפר את הטראפיק באתר שלכם, כדי להגדיל את המכירות בו, לקבל פניות טלפוניות או כתובות, ואפילו כדי להגדיל את מי שרשומים לניוזלטר שלכם – לטובת כל אלו אפשר לבצע קמפיין של קידום ממומן. קידום ממומן, כפי שאפשר להבין מהשם שלו, מקדם את האתר שלכם תמורת תשלום לפלטפורמה מפרסמת. הנה 6 דברים עליהם תצטרכו להחליט אם בכוונתכם לעשות קידום כזה לאתר שלכם.

 

איך מבצעים את הקידום הממומן?

כל אחד יכול לעשות קידום ממומן. בסופו של דבר מה שצריך עבור קידום כזה הוא אתר אינטרנט או דף נחיתה, פלטפורמה לביצוע הקידום המומן וכמובן תקציב שיאפשר קמפיין קידום מומן. השאלה היא כיצד אתם רוצים לעשות זאת – באופן עצמאי, או בסיוע של חברה קידום אתרים. באופן עצמאי, העלויות עשויות להיות נמוכות יותר, אך התוצאות עשויות להיות לא אפקטיביות אם אין לכם את הידע הדרוש.

חברה לקידום ממומן

בחירת פלטפורמות לקידום

דבר משמעותי שתצטרכו לבחור הוא הפלטפורמה, או הפלטפורמות, בהן תרצו לבצע את קמפיין הקידום המומן. גוגל, אמזון, אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר ואפילו לינקדאין – בכל הפלטפורמות הללו ניתן לקדם ולפרסם את האתר שלכם באופן ממומן. חברה לקידום ממומן תבצע התאמה בין הפלטפורמה הנבחרת לבין האתר שלכם ומה הוא שהוא מציע, לקבלת תוצאות רלוונטיות.

 

מהן מגבלות התקציב ומה הוא מאפשר?

קידום ממומן עולה כסף. לקידום ממומן יש מטרות, שתואמות את גודל התקציב ומהגבלות שלו. לפני שמתחילים קמפיין קידום ממומן, חשוב להבין מה התקציב ומה הוא מאפשר. לכל עסק, אתר, עמותה, חברה או כל מי שמתחיל קמפיין קידום מומן, יש משאבים כלכליים שונים ויעדים שונים. יש להתאים באופן ספציפי את התקציב עבור קמפיין הקידום.

חברה לקידום ממומן

בחירת מילות מפתח

קידום ממומן מתבסס על מילות מפתח: עבור קמפיין של אתר מסוים למשל, נבחרות מילות מפתח ספציפיות. המטרה היא שכאשר גולש רנדומלי יחפש את המילים הללו, הוא יתקל במודעות פרסום ממומנות של אותו אתר. זהו שלב קריטי, מכיוון שבחירת מילות המפתח הנכונות היא זו שתהפוך את הקמפיין לאפקטיבי יותר.

 

בחירת יעדים לקמפיין

קידום ממומן צריך להיות אפקטיבי. כדי לבחון את האפקטיביות של קידום ממומן, יש להציב מבעוד מועד יעדים לקמפיין. הגדלת המכירות באחוז מסוים, הגדלת הכניסות לאתר במספר כלשהו ואפילו הצטרפות של מספר מסוים של משתמשים לניוזלטר – כל אלו הם יעדים לגיטימיים והכרחיים לקידום ממומן. בחירת היעדים צריכה להתבצע בהתאם לגודל הקמפיין שלכם.

 

לאן אתם מפנים את הגולשים

גולש שנתקל בקידום ממומן של אתר כלשהו, ילחץ על קישור יפנה אותו למקום אחר באינטרנט. בחירת המקום אליו הגולשים יופנו היא משמעותית, מכיוון שאם הגולש יאבד עניין, הוא עשוי שלא לבצע פעולות באתר, כמו קניה או הרשמה לניוזלטר.

חברה לקידום ממומן

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא