חיפוש

למה צריך לדעת שפה נוספת?

ידיעה של שפה נוספת היא הכרחית, וזאת בשל השינויים המשמעותיים אשר עוברים על שוק העבודה במאה ה 21. לכן, נדרשת מאיתנו למידה של שפה נוספת, ואנחנו כאן בכדי להסביר בדיוק כיצד גם אתם תוכלו להקנות לעצמכם שפה שנייה ברמה גבוהה.

 

שפה נוספת – יתרון בולט בשוק התעסוקה

רכישה של שפה נוספת היא הכרחית בעידן התעסוקה, זאת בשל העובדה כי כיום ברוב מקומות העבודה – בין אם מדובר במגזר הפרטי או הציבורי, תנאי הסף הוא ידיעת שפה שנייה, כאשר  לרוב מדובר באנגלית. למעשה, אנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם ומשום כך נאלצים ישראלים רבים לשפר את השפה השגורה בפיהם כמו גם את יכולת הכתיבה שלהם, וזאת על מנת לעמוד בדרישות של שוק העבודה החדש אשר הופך לגלובלי ומשום כך רכישה של מיומנות של שפה נוספת מקנה יתרון משמעותי, כמו גם פתח לאפשרויות תעסוקה במגוון רחב של תחומים.

כיצד ניתן ללמוד שפה נוספת?

במדינת ישראל לומדים אנגלית כמו גם צרפתית, ספרדית וערבית החל מכיתה א', אולם הבסיס אשר ניתן לתלמידים איננו משקף את הרמה הגבוהה הנדרשת בשוק. משום כך, נפתחו זה מכבר לא מעט מוסדות לימוד אשר מאפשרים ללמוד שפה נוספת במגוון רחב של שפות, כמו גם אפשרות ללמידה דרך מדריכים מקצועיים באינטרנט אשר מועברים ע"י מומחים אשר השפה האנגלית, ערבית ושפות נוספות היא שפת אמם. חשוב לזכור כי התמקצעות בשפה נוספת, ובייחוד אנגלית מהווה אתגר של ממש וזאת לאור העובדה כי יש להשקיע לא מעט זמן כמו גם תרגול, ועל כן במידה ואתם רוצים להעניק לעצמכם יתרון בשוק גלובלי כמו גם המקומי, ההתמקדות צריכה להיות לימוד אנגלית כשפה שנייה.

 

מדוע יש להתמקד בלימוד אנגלית כשפה שנייה?

השפה האנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם, כאשר ע"פ ההערכות מדובר בשפה אשר שגורה בפיהם של מיליארדי בני אדם בכל רחבי העולם. משום כך, היא מהווה תנאי סף לקבלה לכל מקום עבודה, כמו גם לאקדמיה. לכן, מדובר בכורח המציאות של לא מעט ישראלים. את האנגלית ניתן ללמוד כיום במגוון רחב של מקומות – החל ממוסדות לימוד, קורסים, שיעורים פרטיים כמו גם קורסים מקוונים, אולם חשוב לזכור כי השפה הזו היא שפה מאתגרת בעבור רובנו וזאת בשל ריבוי הביטויים והניבים, ועל כן במידה ואתם רוצים לרכוש את השפה כשפה שנייה עליכם יהיה לתרגל אותה לא מעט הן באמצעות דיבור והן באמצעות כתיבה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לאחר התמקצעות בשפה ניתן לפתוח אפיק תעסוקה בלתי רגיל, ועל כן מדובר ביתרון משמעותי אשר יכול להוביל למימוש מלוא הפוטנציאל והשתלבות בעידן עסקי גלובלי אשר עתיד לצמוח עוד יותר בשנים הקרובות, כך ע"פ מומחים לשוק העבודה.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא