חיפוש

כסאות פלסטיק לאירועים: איך לבחור נכון לפי סוג האירוע

כאשר מתכננים אירוע, הבחירה בסוג הכיסא היא משמעותית מאוד.

לכיסא תפקידים רבים, החל מתפקיד פונקציונאלי – שלכל האורחים יהיה כמה שיותר נוח, לצד תפקיד עיצובי – באירוע שיש בו כיסאות רבים, הם תופשים את העין וחשוב שהם יתאימו לסטייל של כל האירוע.

התאמה מיטבית של הכיסא לאירוע תוביל לכך שכל האורחים יוכלו להנות במהלך האירוע, לחשוב שהוא מעוצב בטוב טעם וכמובן יעריכו את תשומת הלב שלכם, שיורדת לפרטים הקטנים – החוויה של כל אורח ואורח.

 

אירועים רשמיים

כאשר מדובר באירועים רשמיים, הכיסאות המושכרים שייבחרו יהיו איכותיים יותר, בעלי נראות מרשימה יותר. טווח המחירים של הכיסאות מן הסוגים האלו מאוד גמיש ויכול להגיע לסכומים גבוהים. בשלב הראשון, צמצמו את האפשרויות של הכיסאות לפי צבעי האירוע, לאחר מכן שימו לב שהמשענות מתאימות לסטייל שאתם רוצים.

כאשר צמצמתם את טווח האפשרויות, שבו ובדקו באיזה כיסאות פלסטיק שמתאימים למראה שאתם רוצים הם הנוחים ביותר. חשוב לשים לב שישיבה של מספר דקות לא תמיד תעניק לכם את התשובה לשאלה הזו, משום שלפעמים המשענת מתחילה להיות לא נוחה לאחר כמה דקות או שהמושב לא מספיק נוח.

 

כיסאות לאירועים קטנים יותר

אלו יכולים להיות סוגים רבים של אירועים, החל מימי הולדת, ארוחות משפחתיות או ארוחות קצת חגיגיות עם חברים. באירועים מן הסוג הזה, לרוב ההשקעה בכיסאות תהיה מצומצמת יותר, אבל ישנם כמה מאפיינים מאוד חשובים שכדאי לשים לב אליהם.

חשוב לשים לב למשקל של הכיסא, באירועים מהסוג הזה, הרבה פעמים מזיזים את הכיסא ממקום למקום, לכן חשוב שהכיסאות יהיו יחסית קלים לתנועה. דבר שני, מחיר, לרוב באירועים מהסוג הזה, לא נרצה להשקיע סכומי כסף גדולים בכיסאות ולכן כדאי להגדיר מראש את התקציב שרוצים להוציא על הסוגייה הזו.

בכלליות, כדאי לערוך התאמה מסוימת בין הצבעים של השולחן לצבעים של הכיסאות ולוודא שהמשענות מספיק נוחות. לעומת האירוע הרשמי שבו חשובה במיוחד נראותם של הכיסאות, כאן השיקול הזה מעט קטן יותר.

 

פרמטרים נוספים שכדאי לשים לב אליהם

כדאי לבחור מראש איזה סוג של כיסאות מעוניינים. שאלה ראשונה היא האם רוצים כיסאות מתקפלים או לא. היתרון של כיסאות מתקפלים ברור, ודאי שהם אינם מתאימים לאירועים רשמיים אבל באירועים פחות פורמליים, יכול להיות שישנה חשיבות לכך.

שאלה משמעותית לשני סוגי האירועים – האם הכיסאות יהיו בעלי ידיות או לא. כיסאות בעלי ידיות יכולים להיות בעלי נראות מכובדת יותר ואם ישנם אורחים מבוגרים, הידיות יכולות לעזור להם מאוד – בין אם להתרומם מן הכיסא או נוחות הישיבה בו.

בכלליות, כדאי לחשוב מהי חשיבותם של הכיסאות לאירוע. באירועים שבהם הישיבה היא מרבית האירוע, השקיעו בכיסאות נוחים במיוחד, בעוד שבאירועים שבהם מתוכננות פעילויות בעמידה, יכול להיות שאפשר להתפשר על כיסאות זולים יותר.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא