חיפוש

כמה עולה לבנות מרפסת לבית

 מאז ומעולם היה לכם חלום לחיות בבית שיש בו מרפסת? רוצים דירה גדולה עם חלק חיצוני שתוכלו לשבת בו ולאחר בו אנשים? אם כך, כדאי שתדעו שהיום בניית מרפסת זה כבר לא סיפור יקר או מורכב כפי שה היה בעבר. מתלבטים האם זה אפשרי גם אצלכם? תוהים כמה זה עולה? על כך במאמר שלפניכם.

מה קובע את המחיר?

אין הרבה אנשים שחושבים על האפשרות של הוספת מרפסת תלויה ולא מעניין אותם לדעת כמה זה יעלה, שכן בפועל רובנו עובדים מאוד קשה כדי להצליח לממן את חיינו. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע המחיר זה משהו שגם אתם חושבים עליו, והחדשות הטובות הן שהיום זה הרבה יותר זול מאשר בעבר. בבואנו לראות מה ישפיע על המחיר של מספרת תלויה לבית, אנחנו רואים שיש כמה גורמים שצריך לקחת בחשבון, כמו לדוגמא:

  • גודל המרפסת הרצויה
  • השאלה האם תרצו שמישהו ידאג לכם לאישורים או שתעשו זאת בעצמכם
  • השאלה מאיזה חומרים עשויה המרפסת
  • האם הגישה אל הבית שלכם פשוטה או מורכבת במיוחד

בנוסף לכל אלה, כמובן שיש עוד נתון אחד משמעותי ביותר שיכול להשפיע על שאלת המחיר והוא: שם החברה שאליה אתם פונים. כלומר, אם אתם בוחרים להפקיד את משימת הוספת המרפסת לבית שלכם בידי חברה שיש לה מוניטין מזה שנים בתחום הזה, בהחלט יכול להיות שתידרשו לשלם יותר לעומת המצב שבו תבחרו חברה בשירותיה של חברה שאיש לא שמע את שמה.

 

איך תבחרו את החברה שתבנה לכם מרפסת בבית?

אנשים שחושבים להיכנס לפרויקט כמו תמ"א 38 בראשון לציון רוצים כמובן לדעת שהם מפקידים את הפרויקט בידי אנשי המקצוע הכי טובים שיש, וזה בדיוק מה שמומלץ לעשות גם בנוגע להוספת מרפסת. כלומר, זה שתוכלו לשמוע ולראות לא מעט פרסומים של חברות רבות שעוסקות בתחום זה טוב ויפה, אך האם כל חברה באמת תבנה לכם מרפסת כמה שיותר יציבה? אל תשכחו שבנושא הזה אין כל מקום לסיכונים מיותרים, כי בסופו של דבר מדובר כאן על הבטיחות של בני הבית שלכם. לכן, למרות שלא פעם לבחור בחברה אנונימית זה אומר לקבל הצעת מחיר יותר טובה, לא בטוח שהעלות זה הפקטור היחיד שצריך להנחות אתכם בבחירתכם. למעשה, אנחנו ממליצים לכם לברר כל מה שתוכלו אודות שתיים או שלוש חברות שעובדות בתחום, להשוות ולראות מי נראית לכם חברה רצינית יותר. קחו בחשבון גם את העובדה שאם אתם מעדיפים שמישהו יטפל עבורכם בכל נושא האישורים, זה אפשרי, שכן יש בימינו חברות שמציעות גם את הנושא הבירוקרטי כשירות ללקוח. בחרו את הטוב ביותר עבורכם ותראו שהדבר היחיד שלא תבינו, זה איך לא הוספת מרפסת לבית כבר לפני שנים.

לעוד מידע היכנסו: http://www.sun-heat.co.il.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא