חיפוש

כיצד הכי כדאי לארוז משלוח?

מקרה מצער שאירע לחבר קרוב שלנו שניסה לשלוח משלוח יקר ערך מהודו הרחוקה, גרם לנו להבין כי עלינו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו. שכן, הוא לא ידע איך כדאי לארוז משלוח. הוא גילה את העובדה הזו רק כאשר החבילה הגיעה לבית הוריו כשהיא כולה מלאה בצבע חזק (שלא יורד) שנשפך מאחד המארזים.

כדי להקל עליו במשלוח הבא וללמד אחרים איך ללמוד מהטעות שלו, החלטנו לכתוב מדריך שיציג בפני כל אחת ואחד איך הכי כדאי לארוז משלוח.

 

יש כמה דרכים לארוז משלוחים – הכול תלוי בתכולה

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרכים השונות לאריזה של משלוחים, עליכם לדעת כי יש כמה דרכים שמותאמות לתכולה שונה. ריכזנו קודם כל את רשימת התכולה כדי לעשות לכם סדר:

  1. דברים שבירים שעשויים מחרסינה, זכוכית וכו'
  2. חומרים שעשויים להישפך
  3. חומרים רעילים

כעת, לאחר שהצגנו בפניכם את הרשימה, אפשר להתחיל בהצגת הדרכים הנכונות לאריזתם.

מִשׁלוֹחַ

דברים שבירים שעשויים מחרסינה, זכוכית וכו'

אם אתם מתכננים לשלוח דברים שבירים שעשויים מחומרים עדינים כמו חרסינה, חימר וזכוכית, עליכם לפנות אל חברת שליחויות מוכרת ומומלצת. כזו שתאפשר לכם להרגיש שאתם נמצאים בידיים טובות. יש לא מעט חברות שיודעות לבצע משלוחים שבירים. אחת מהחברות הללו היא חברת רימון שליחויות. ביצענו דרכה מספר משלוחים שבירים בעבר וגילינו שהם הגיעו אל היעד במקשה אחת.

אם אתם מעדיפים לבדוק פרטים בעצמכם אודות החברה המומלצת, כדאי שתדעו שיש לכם כל מיני אפשרויות לקבל חוות דעת נוספות מלבד לזו שלנו. אתם יכולים לפרסם פוסט בפייסבוק ולשמוע חוות דעת מצד גולשים אחרים שהסתייעו בשירותיה או לקרוא את חוות הדעת שנכתבו עליה בלשונית הביקורת של גוגל.

 

חומרים שעשויים להישפך

אם אתם צריכים להעביר משלוח עם חומרים נוזליים, עליכם להניח אותן בתוך קופסאות שגדולות מעט מגודל המיכל. שימו לב שאתם עוטפים את המיכל עצמו עם צמר גפן, כדי שלא יהיה מגע ישיר עם הקופסא בעת נסיעות או כאשר יהיו טלטולים של הקופסא. כך תקטינו את הסיכוי לכך שהמיכל ייפגע והנוזל יישפך.

מִשׁלוֹחַ

חומרים רעילים

אם אתם מובילים חומרים רעילים במשלוח, עליכם קודם כל ליידע את החברה כי מדובר בחומרים מסוג זה. שכן, הם צריכים לדעת לאחסן אותם בפינה נפרדת. הכוונה לאזור לא מחומם, כזה שאין סכנה שתיגע בו אש. האכסון של חומרים אלו זהה לחומרים נוזליים. רק שפה, אתם צריכים להוסיף על הקופסאות של המשלוח את הכיתוב: "זהירות – חומר רעיל!".

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך הכי כדאי לארוז משלוח. כעת, יש בידיכם את כל המידע שיאפשר לכם לארוז ולהוביל את המשלוחים שלכם על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ולהתראות במדריך הבא שלנו שיעסוק במציאת קרטונים איכותיים להובלה.

מִשׁלוֹחַ

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא