חיפוש

יום הולדת 7 – המדריך המלא לאירוע המושלם

העולם בו אנו חיים כל הזמן משתנה ואפשר לראות שמה שהיה נכון לשנות השמונים או התשעים כבר לא נכון לשנות העשרה של המילניום השני.

יש הרבה דוגמאות שממחישות עובדה זו אך נראה כי העיקרית שבהם היא העובדה כי כיום אי אפשר לערוך אירועים כמו לפני שלושים שנה.

בעבר כאשר לילד הייתה יום הולדת אמא שלו הייתה מכינה עוגת שוקולד פשוטה, החברים שלו היו מגיעים לביתו ושרים ומשחקים, כיום יום הולדת כזאת לא תעלה על דעתה של אף אם.

כיום האירועים חייבים להיות ברמה הרבה יותר גבוהה ועם הפתעות לילדים.

הסטנדרט של האירועים כולל היום עוגה מיוחדת, משחקים רבים ואטרקציות כמו השכרת מתנפחים שעליהם נרחיב בהמשך הדרך.

מי שיערוך מסיבה כמו פעם יאכזב את הילד שלו נורא ואת זה אף הורה לא רוצה לחוות.

 

תכנון – למה אי אפשר בלעדיו בארגון מסיבת יום הולדת?

בין אם אתם מחליטים ללכת על השכרת מתנפחים ובין אם על דברים אחרים אתם חייבים לתכנן את מסיבת יום ההולדת מא' עד ת'. לפני המסיבה צריך להיות ברור מי מגיע, כמה אנשים יהיו במסיבה, איזה אוכל יוגש, מה תהיה המוסיקה באירוע, כיצד העיצוב של המקום יהיה, האם יהיה חלק אומנותי, מי אחראי על צילום האירוע, איזה תלבושות חתן השמחה ילבש ומה ילבשו ההורים והאחים. צריך לרדת לעומק של פרטים אלו ושל רבים אחרים בכדי לערוך את האירוע המושלם. הכול צריך להיות מוכן מראש וזאת בכדי להבטיח יום הולדת בלתי נשכחת שתהיה ברמה אחרת מכול מה שהכרנו לפני כן.

 

אילו אטרקציות אנו חייבים להביא למסיבה?

אי אפשר לדבר היום על מסיבת יום הולדת מבלי להזכיר את העובדה שצריך להביא אטרקציות לאירוע למשל השכרת מתנפחים. אין ספק כי המתנפחים ישדרגו את החוויה של הילדים ויהפכו את יום ההולדת למוצלח במיוחד. אטרקציות נוספות שאפשר להביא אלו הם דוכני מזון מיוחדים אשר יעניקו טעם למסיבת יום ההולדת. לצד לכל אלו אפשר גם להביא חיות לפינת ליטוף, שולחנות פינג פונג ועוד. ברגע שיש אטרקציות במסיבה רמת המסיבה עולה ועולה והילדים נהנים מיום הולדת בלית נשכחת וכך הילד שלכם יזכור את המסיבה הזאת כל החיים שלו וזה דבר בעל משמעות לכל ילדו בטח שלהורים שלו אשר רוצים שיהיה לו טוב בחיים.

 

כיצד אפשר לערוך מסיבה מפוארת בתקציב שפוי?

אם אתם רוצים לערוך מסיבה זולה באופן יחסי אתם צריכים לחשוב על האופציה של השכרת מתנפחים. כיום אפשר לשכור מתנפחים בזול וזה אופציה נהדרת למי שלא רוצה להוציא עשרות אלפי שקלים על מסיבת יום הולדת. בכלל אם תתכנו את ההוצאות שלכם הרי שתוציאו הרבה פחות וכך תוכלו לערוך יום הולדת נהדרת.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא