חיפוש

אל תעשו טעויות של מתחילים עם הדפסת תוויות

אז החלטתם שבא לכם להיעזר בקונספט של הדפסת תוויות לעסק שלכם ובא לכם למלא כל דלת, חלון ראווה, בלטה פנויה וכל מדף בסטיקרים בעלי עיצוב מגניב ומודרני , עם כיתובים מיוחדים ולהפוך את העסק שלכם לבית משלכם כמו גם למקום אשר מושך לקוחות ונעים להיות בו.

אבל לרוץ לאמאזון ולקנות מיד חותך וינילים זה לא מספיק ובטוח שיש לכם עוד הרבה שאלות בנושא. וזה הגיוני, כי להדפיס ולהזמין תוויות מצריך ידע ומחשבה הרבה לפני שרצים לחנות.

 

שימת דגש על החומרה שלכם:

אם אין לכם מחשב חזק מאוד שיכול לבצע המון חישובים מתוחכמים ובעל כמות RAM רצינית, יהיה למחשב זה קשה מאוד להתמודד עם הגרפיקות אשר נעשות ברזולוציה מאוד גבוהה ולכן מצריכה במקרים רבים את מי שרוצה לעשות את הדברים הללו בעצמו בבית לקנות לא רק מדפסת מיוחדת אלא גם מחשב חדש ומסך חזק בעל כרטיס מסך שתומך בגרפיקות מתקדמות וברזולוציות גבוהות.

טעות נוספת שרבים עושים כאשר הם ניגשים לרכוש מדפסת להדפסת תוויות ומדבקות היא שהם מבזבזים אפס זמן והשקעה במחקר אחר התוכנה הטובה שתתאים להם לעצב ולבצע את הדברים הללו בבית. זוהי טעות קריטית.

גם התוכנה חשובה

בין אם אתם מעוניינים לעצב תוויות ומדבקות גדולות לחלונות ראווה ובין אם אתם מעוניינים בהדפסת מדבקות קטנות שנושאות את הלוגו של החברה שלכם כדי לחלק כמתנה ללקוחות שלכם  –  הבחירה בתוכנה המתאימה לעיצוב שלכם תעשה את ההבדל בין תסכול וחוסר הצלחה לבין הגשמת החלומות שלכם.

באופן דומה, טעות נפוצה אחרת היא שאנשים רבים בטוחים ש-"עיצוב" לא צריך ללמוד וכל אחד יכול לראות סרטון קצר ביוטיוב על איך להשתמש בפוטושופ וכעת הוא נהיה מעצב מקצועי ובכך "חוסך" קצת כסף על פניה למעצב גרפי מקצועי.

התפיסה השגויה הזו היא בדיוק מה שעושה את ההבדל בין עיצוב טוב לעיצוב מצוין וההבדל הזה מתבטא אחר כך בכוח שיש למדבקות אלו על התודעה של הצרכנים אשר נחשפים אליה.

 

אל תתפשרו על האיכות

לבסוף, טעות של מתחילים אשר מנסים לחסוך עוד מכה שקלים היא טעות בה הלקוח מחליט להתפשר על חומרי הגלם בהם הוא משתמש עבור הדפסה על מדבקות. חומר הגלם המרכזי, הויניל, מורכב משני צדדים. הצד העליון שהוא איפה שההדפסה נמצאת וזה מה שכל הלקוחות רואים והצד השני, הצד שבו נמצא הדבק.

ויניל אשר עשוי מחומר פחות איכותי לא ייחתך כמו שצריך וייוותרו בקצוות הויניל שאריות שלא אמורות להיות שם, וחוץ מזה שמדובר במשהו שהוא לא אסתטי קיימת סכנה גם שכאשר יש קצוות פתוחים המדבקה עצמה עלולה ליפול.

כתוצאה מכך, לקוחות רבים מעדיפים לוותר על כאב הראש הזה ולדרוש עבודה מקצועית ועל כך ללכת לבית דפוס אמין המתמחה בהדפסת תוויות ומדבקות ויכול לספק להם מוצר איכותי.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא