חיפוש

3 טיפים לשדרוג פרופיל האינסטגרם שלכם

האינסטגרם הפך לכלי הכרחי עבור כל בעל עסק בכל תחום, באמצעותו תוכלו למשוך לקוחות חדשים, לקדם את העסק שלכם ואפילו את עצמכם כמותג.

אז איך לקדם את החשבון שלכם ולהפוך אותו לפרופיל עם כמות עוקבים משמעותית? להלן 3 טיפים שיעזרו לכם בשדרוג פרופיל האינסטגרם

 

המספרים (של העוקבים) מדברים

הכלי הכי חשוב בפרופיל אינסטגרם הוא כמות העוקבים. האלגוריתם של רשת האינסטגרם עובד באופן כזה שמאפשר חשיפה רחבה יותר לפרופילים בעלי כמות עוקבים גבוהה יותר. כך שככל שלפרופיל האינסטגרם שלך יהיו יותר עוקבים, כך התכנים בפרופיל יגיעו ליותר משתמשים ברשת. בהמשך הם יוכלו לעקוב אחר תכנים נוספים וכך תיווצר חשיפה גבוהה יותר.

עוקבים בפרופיל הינו הדבר החשוב ביותר על מנת לקדם את הפרופיל המבוקש. מעבר לחשיפה שהרשת עצמה מספקת, מרבית המשתמשים נוטים לעקוב אחר פרופילים בעלי כמות עוקבים גבוהה יותר. אפשר לקרוא לזה ממש תופעת העדר – משתמש שרואה פרופיל שיש לו הרבה עוקבים ורואה תוכן אחד שמעניין אותו (גם אם לא יותר מדי), ייטה לחשוב שיש בפרופיל משהו ששווה לעקוב אחריו.

כמובן שלהשיג כמו עוקבים גבוהה, בעיקר בתור התחלה הינו אתגר של ממש וכמעט בלתי אפשרי עבור פרופילים בעלי כמות עוקבים קטנה. הדרך הטובה ביותר להגיע אל היעד המבוקש הינה קניית עוקבים באינסטגרם בזול. מדובר באמצעי נפוץ מאוד לייצור חשיפה רחבה.

 

התוכן אומר הכול

אוקיי, אז יש לכם עוקבים באינסטגרם ומה עכשיו? כדי שימשיכו לעקוב אחריכם, תצטרכו להשקיע בתוכן שאתם מייצרים בפרופיל שלכם. התוכן צריך להיות חדשני, יצירתי, בעל זווית ייחודית לכם, אותנטי וכנה. נסו לחשוב עליכם ועל קהל הגולשים שאתם מנסים לפנות אליהם – מה חסר לכם באינסטגרם? ותייצרו בדיוק את זה. התוכן צריך להיות בעל מסרים ברורים וקצרים, כאלה שקולעים לעניין בלי הרבה מלל. כדאי לשלב בתכנים גם תמונות ייחודיות עם כיתוב, סרטונים שונים ולהוסיף לכל אלה כיתוב קצר, השטאגים ואפילו מיקום. שילוב של תכנים איכותיים שמושכים את העין, עם תכני הסבר, ימשכו משתמשים חדשים אליכם ויהפכו את הפרופיל שלכם למוביל. חשוב גם שאת התוכן שאתם מייצרים תפנו לקהל היעד אליו אתם מכוונים ושידבר בשפה המתאימה לקהל יעד זה (מומלץ אפילו לעשות בדיקה של השפה המשותפת של קהל היעד).

 

טיימינג, טיימינג, טיימינג!

תוכן טוב וחשיפה רחבה זה חשוב, אבל לא פחות חשוב הוא הטיימינג. כאשר אתם מעלים תוכן לרשת, חשוב שתדעו מתי להעלות אותו. אם תעלו פוסטים בזמנים ביום בהם המשתמשים שלכם כמעט ולא נמצאים ברשת, התוכן שלכם ייבלע לתוך הפיד וכמעט ולא יראו אותו. נסו לשים לב ולהיות פעילים בדיוק בזמנים שבהם המשתמשים שלכם פעילים, תנו להם מענה בזמן מהיר והמשיכו להעלות ולפרסם.

אז במקום לבזבז זמן על אמצעי פרסום שונים, פשוט תשקיעו בפרופיל האינסטגרם שלכם!

 

רשת חברתית

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא