חיפוש

חמשת הכללים כדי להתחיל לקדם את העסק שלך באינטרנט

בעידן הנוכחי, לאתר ברשת יש תפקיד מרכזי בשיווק של כל בית עסק. כיום עצם העלאת אתר עסקי אונליין והנוכחות שלו ברשת אינה מספיקה ונדרשות פעולות קידום אקטיביות על מנת לבלוט מול המתחרים בתחום. שיווק וקידום דיגיטלי דורשים השקעה של זמן והשקעה כספית במידה ובעלי העסק משתמשים בחברה חיצונית לביצוע פעולות הקידום. במאמר זה נציג חמישה כללים להתחלת פעולות הקידום באינטרנט.

 

השקעה בתוכן איכותי

תוכן איכותי ושימוש במילות מפתח רלוונטיות הינם נחוצים, הן על מנת שמנוע החיפוש ידרג את האתר במיקום גבוה בתוצאות החיפוש והן לכך שהגולשים יישארו באתר. פעולות קידום אורגני נתפסות כאמינות יותר בעיני הגולשים וכאשר מרבית הלקוחות כיום מחפשים עסקים ושירותים במנוע החיפוש של גוגל, השקעה בתוכן האתר הכרחית. עוד על קידום אתרים באינטרנט ראו כאן.

 

התאמה לסלולר ולטאבלט

כמחצית מכלל פעולות הגלישה אונליין מתבצעות באמצעות הטלפון האישי. ישנה חשיבות גדולה לבנות את האתר העסקי כך שיהיה ידידותי לגולשים גם דרך הסלולר. הדבר משפיע הן על שביעות הרצון של הגולשים והן על המיקום של האתר בתוצאות החיפוש. ככל שחווית המשתמש באתר תהיה טובה יותר ומותאמת לכלל המכשירים כך האתר יהיה נגיש, מקודם יותר ויספק תוצאות.

 

דף עסקי בפייסבוק

הכלל השלישי שלנו לתחילת פעולות הקידום הוא לפתוח פרופיל עסקי בפייסבוק ולבסס קהילה סביב העסק. העמוד העסקי בפייסבוק מסייע לשמור על קשר עם הלקוחות ולמתג את העסק כאוטוריטה בתחומו. חשוב להראות שהפרופיל אינו בדעיכה ולעדכן תכנים באופן שוטף. בדף ניתן לעדכן גם במבצעים ובחדשות חמות של בית העסק ולבנות קהילה הנהנית מתוכן מעניין בתחום.

 

שילוב סוגי תוכן שונים

כאשר מתחילים את פעולות הקידום ברשת חשוב לגוון את סוגי התוכן שאתם מעלים לאתר ובפרופיל העסקי ברשתות החברתיות. ניתן להפעיל ערוץ יוטיוב ולהעלות אליו סרטונים רלוונטיים תוך קישור שלהם לאתר העסקי. כדאי לשלב בין  סרטונים משעשעים ורציניים בנושאים הקשורים לפעילות של בית העסק. סרטונים איכותיים ייצרו אהדה ופרסום למותג.

 

רימרקטינג ופרסום ממוקד

הכלל האחרון שלנו נוגע לשימוש בכלי המעקב הדיגיטליים על מנת למקסם את תנועת הגולשים אצלכם באתר. ניתן לטרגט בפעולות השיווק השונות את מי שכבר ביקרו בעמוד הנחיתה של הפרסום הממומן או באתר ולהגביר תנועה של גולשים שכבר התעניינו בכם או במוצרים שלכם. הדבר נעשה באמצעות קוד מעקב ייחודי הניתן למבקרים באתרים השונים לתקופה מוגבלת.

 

סיכום חמשת הכללים

לסיכום הנושא, הצגנו חמישה כללים שיכולים לסייע לקידום הפעילות העסקית באינטרנט. הרחבנו לגבי החשיבות של תוכן איכותי, התאמה לכלל המכשירים, פתיחת דף עסקי בפייסבוק, העלאת סרטונים ביוטיוב וטירגוט קהל ייעד ורימרקטיינג שלהם באמצעות פרסום ממוקד. מומלץ להיעזר בחברת קידום אתרים באינטרנט מנוסה במיוחד בתחילת הדרך.

קידום אתרים באינטרנט

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא