חיפוש

מהם היתרונות של חלל עבודה מול משרד

אם אתם מנהלים עסק אתם בוודאי תוהים מאיפה כדאי לכם לעבוד. האם רצוי לעבוד מהבית? לשכור משרד? או שאולי גם חלל עבודה משותף יוכל להתאים לכם? האמת היא, שבשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד אנשים שבוחרים לעבוד מחללי עבודה משותפים ויש לכך כמה סיבות טובות. מתלבטים? עיינו במאמר שלפניכם וגלו איזה יתרונות מציעים לכם חללי העבודה המשותפים.

 

האפשרות להיות גמישים ולשנות את דעתכם

כאשר שוכרים משרד קבוע לניהול העסק, ברוב המקרים לא באמת אפשר להיות גמישים.

כלומר, אנחנו חותמים על חוזה ושוכרים את המשרד לפחות לשנה שלמה.

מה עושים אם במהלך השנה רוצים לסגור את העסק? או להפך, רוצים להרחיב אותו וזקוקים ליותר מקום? אם תשכרו משרד קבוע יהיה לכם קצת קשה לעשות שינוי ולהפר את החוזה.

לעומת זאת, אם תבחרו באופציה כמו חללי עבודה בתל אביב תוכלו לשנות את דעתכם כמעט בכל רגע נתון.

תוכלו לשכור לכם פינה באופן ספייס לחודש ואחרי חודש לעזוב בכלל את המקום ולסגור את העסק.

הגמישות הופכת את הכול להרבה יותר דינאמי ונוח, אז למה לא?

 

המחיר המשתלם

עוד סיבה טובה שבגללה חללי העבודה המשותפים הפכו ללהיט גדול, זו העובדה שמדובר על מחיר הרבה יותר משתלם.

אם תעשו בירור קצר, אתם תראו שלשכור משרד בתל אביב זה עלול להיות מאוד יקר, במיוחד אם אתם רוצים שתהיה בו גם חניה ונוף.

לעומת זאת, במקרה של חלל עבודה משותף המחירים הרבה יותר אטרקטיביים, מה שהופך את העניין לאופציה נהדרת גם עבור עסקים שנמצאים בתחילת דרכם.

 

תחזוקה וניקיון

אם תבחרו לשכור חללי עבודה משותפים תוכלו גם להיות חופשיים מכל האחריות שקשורה לניקיון ולתחזוקת המקום. הכול כלול במחיר וזה אומר שבכל יום כאשר תגיעו לקיים ישיבה או לעבוד מהחלל המשותף שלכם, תוכלו להיות בטוחים שהוא נקי ומאוד נוח לשימוש מבחינתכם. מדובר על נקודה משמעותית כי אתם לא מתארים לעצמכם כמה אנרגיה ההתעסקות בעניינים האלה יכולה לגזול.

 

האפשרות להכיר אנשים חדשים

מי שמנהל את העסק שלו ממשרד קבוע רואה בכל יום בדיוק את אותם אנשים. לעומת זאת, מי שבוחר לעבוד מחלל עבודה משותף מאפשר לעצמו להיות גמיש ופתוח גם מבחינת האנשים שהוא יוכל לפגוש בכל יום. יש לכך משמעות אדירה, במיוחד אם אתם אנשים צעירים שרוצים להכיר חברים, קולגות או אפילו בן זוג פוטנציאלי. לכן ברור מדוע גם מבחינה חברתית האפשרות של חלל עבודה משותף יכולה להיות מוצלחת ביותר, במיוחד אם משווים אותה למשרד. העניין הוא, בסופו של דבר, שכאשר אתם שוכרים חלל עבודה משותף אתם מקבלים הרבה יותר תמורת הכסף שאתם משלמים ולכן שווה לכם לבדוק את האפשרות הזאת כבר ברגעים אלו ממש.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא