חיפוש

 שלושה חוקים שחייבים להכיר כשמשחקים פוקר עם חברים

החלטתם להתחיל לשחק פוקר עם חברים? נהדר! איזה כיף לכם! ערבי פוקר הם ערבים ממש מהנים ומצחיקים. הם יכולים לתרום רבות לחברות שלכם ולאפשר לכם ערב של שחרור נפלא. בתור מבוגרים אנחנו לא תמיד זוכרים כמה זה מדהים לשחק משחקים.

משחקים עוזרים לנו לצאת מעצמנו, ולהיות לכמה זמן בתוך עולם אחר עם חוקים אחרים ולהנות בראש שקט. חשוב שתכירו את החוקים. הדרך הטובה ביותר ליצור ערב פוקר מעולים היא לשמור על מקצועיות מסוימת. זה משאיר את האנשים מעורבים במשחק ונהנים מכל רגע.

 

אז מהם החוקים הכי חשובים לדעת לפני שמתחילים לשחק?

אז אם החלטתם להתחיל לשחק בחבר׳ה הדבר הראשון שאליכם ללמוד זה איך משחקים פוקר. מה חשוב ללמוד ולדעת?

אז מהם החוקים הכי חשובים לדעת לפני שמתחילים לשחק

לימדו היטב את סדר הידיים

לפוקר יש מספר חוקים חשובים, אין הרבה חוקים אך מה שיש מאד משמעותי להצלחה שלכם, וליכולת שלכם לנווט את המשחק לכיוון נצחון. לימדו לעומק את סדר הידיים החל מזוג ועד היד המיוחלת – רויאל פלאש. רויאל פלאש לדוגמא, היא היד הכי חזקה במשחק והיא מורכבת כולה מבני המלוכה – כלומר רצף מעשר עד אס באותה צורה.

אם תדעו בכל רגע נתון כמה חזקה היד שלכם תדעו איך לשחק אותה בצורה הטובה ביותר. ידיים נוספות ששווה להכיר: פול האוס – זוג ושלישייה, יד פופולרית וחזקה יחסית שנוכל לראות לא מעט על המגרש. רביעייה – אמנם יד יותר נדירה מפול האוס אבל מאד חזקה. לימדו ממש טוב את כל הידיים השונות ושלטו במשחק במידת האפשר.

 

לימדו היטב מתי ואיך מהמרים?

בכל סגנון פוקר מהמרים בצורה קצת שונה. אם אתם משחקים עם חבר׳ה סביר להניח שתשחקו טקסס הולדם. טקסס הולדם הוא משחק שבנוי על כך שחלק מהקלפים הם קהילתיים וכולם רואים אותם ויכולים להשתמש בהם. במשחק זה ההימורים נעשים כך: ההימורים נעשים כל סיבוב, כשכל פעם אתם יכולים או להמר ולהשאר במשחק או לפרוש.

אם מישהו הגדיל את ההימור עליכם להשוות או להעלות את ההימור אחרת לא תוכלו להשאר במשחק ולמעשה תפרשו מהסיבוב הנוכחי. גם לסדר הישיבה יש חשיבות וכל אחד מהמר אחרי מי שיושב לידו, זה גם מידע שימושי אשר יכול לעזור לכם במקרה הצורך.

שליטה מצוינת באיך ומתי מהמרים תקנה לכם הבנה עמוקה עם המשחק ותחדד מאד את החשיבה האסטרטגית שלכם. לא פחות חשוב, כשאתם יודעים איך ומתי מהמרים אתם יותר פנויים לבלף, ללבוש את פרצוף הפוקר הטוב ביותר שלכם ולהפגין שליטה במשחק.

 

למדו כיצד לחלק

על מנת לשלוט בחוקים באופן מלא ולהבין את כל דקויות המשחק השקיעו קצת זמן בללמוד איך לערבב ולחלק בצורה טובה. זה יעזור לכם לקחת חלק בניהול המשחק וגם להבינו לעומק. בנוסף זה כיף לחלק ושומר על הרצף של המשחק כשכולם לוקחים חלק בערבוב ובחלוקת הקלפים. לכל היושבים במעגל יש תפקיד שונה בכל סיבוב, אם כולם מחלקים הרצף נשמר בצורה תקינה. אז לימדו היטב את החוקים וצאו לשחק בכיף!

משחק פוקר עם חברים

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא