חיפוש

הקשר בין צעצועי מין לבריאות הכללית

סקס הוא אחד הנושאים החשובים המרכזיים והנפלאים ביותר בעולם! רוב האנשים רוצים לאהוב ולהיות נאהבים וגם להרגיש נחשקים וסקסיים. סקס טוב גורם לנו להרבה דברים חיוביים ולכן זה נושא שחשוב להשקיע בו ולוודא שאנחנו עושים סקס טוב, בריא, מדליק שגורם לנו אושר הנאה וחיבור יוצא דופן עם הפרטנרים שלנו. אז בין אם אתם בזוגיות או לא חשוב שתקדישו זמן ומחשבה לנושא ותוודאו שאתם חיים חיים מיניים נעימים.

 

למה הסקס טוב לבריאות?

היום אנחנו כבר יודעים ויש אין ספור מחקרים שמגבים את זה – אנשים שעושים סקס טוב, בריא ומיטיב הם אנשים בריאים יותר גם פיזית וגם נפשית. סקס משפר את הבריאות הנפשית שלנו באופן ניכר. בזמן קיום יחסי מין מופרשים במוח הורמונים רבים ביו היתר הורמון האהבה – אוקסיטוצין. זה הורמון שגורם לנו להרגיש טוב עם עצמנו ואף הוכח כמקל על אנשים במצבי דכאון. בנוסף סקס גורם לנו להרגיש מדליקים ומושכים – תחושה זו תורמת לנו רבות להערכה העצמית ולבטחון העצמי ובכך משפרת את מצבנו הנפשי.

סקס גם בריא מאד מבחינה פיזית – הוא גורם לנו להיות בכושר, שומר על הגוף ועוזר לנו לאהוב את הגוף שלנו יותר. בנוסף מגע ואינטימיות הוכחו כתורמים למערכת החיסונית של בני האדם ואנשים שעושים סקס פשוט חולים פחות!

 

סקס – רק בזוגיות?

ובכן התשובה היא כמובן שלא! סקס טוב יכול לקרות בכל מיני סוגים של מערכות יחסים כגון יזיזות, מערכת יחסים ללא מחיוביות, סטוצים או אפילו חברים עם הטבות. לא נשכח גם הסקס עם עצמנו!

נושא לא פחות חשוב הוא עולם המיניות הפרטית שלנו זו שלא בהכרח קורה עם פרטנר או פרטנרית. כן, היום אנחנו יודעים – לאונן זה לא רק כיף זה גם מאד חשוב לבריאות! זו עוזר לנו לשמר את המיניות שלנו, להנות, להגיע לפורקן ולשפר את הבריאות הפיזית והנפשית שלנו!

בין אם אתם רוצים לשפר את החיי המין שלכם בזוגיות או לבד – תדעו שהרצון הזה מבורך והוא מעיד על בריאות הנפש!

איך תעשו זאת בצורה מיטיבית? יש הרבה דרכים אבל ההצעה הכי לוהטת שלנו היא צעצועי מין.

 

איך תורמים צעצועי מין לבריאות?

צעצועי מין תורמים רבות לחדר המיטות שלנו. בין אם אנחנו מפלפלים איתם את הזוגיות, הסטוצים או היזיזות ובין אם אנחנו משתמשים בהם לבד – הם ישפרו את חווית המיניות שלנו ויגרמו לנו להיות בריאים יותר גם פיזית וגם נפשית!

אז אם חשקה נפשכם בויברטור או דילדו  – דעו לכם שזו החלטה בריאה שתוביל אתכם לחיים בריאים יותר. בשוק יש המון צעצועים נפלאים עליכם לבחור את מה שהכי מתאים עבורכם בשלב בו אתם נמצאים בחיים.

איזה צעצועי מין יכולים לתרום לבריאות שלכם? שלוש הצעות נהדרות

  1. נדנדת סקס – מתאימה יותר לזוגות שנמצאים יחד כבר תקופה קצרה או ארוכה. נדנדת סקס היא אביזר שגורם לכם לפצוח בהרפתקה נפלאה של תנוחות חדשות ורעיונות חדשים לחדר השינה. מומלצת מאד!
  2. ויברטורים – ויברטורים מתאים לכל מי שרוצה לשפר את חיי המין הזוגי או לנשים הנמצאות או לא נמצאות בזוגיות. נשים, בואו נודה באמת ויברטור טוב יקח אתכן לגבהים חדשים של הנאה. גברים, אם רק תפתחו לאופציה תגלו עולם חדש של הנאה לכם ולבת הזוג!
  3. ערכת סאדו – אם חשקה נפשכם בקצת משחקי שליטה – התנסו בהם דרך ערכת סאדו המכילה לרוב: אזיקים, כיסוי עיניים, חבלים ועוד דברים. משחקי שליטה יוציאו אתכם מהאיזור הבטוח שלכם ויאפשרו לסקס להיות מדהים, ולבריאות שלכם להשתפר ממש!

 

לא משנה במה תבחרו חשוב שתקדישו זמן והשקעה במין שלכם וצעצועי מין זו דרך נפלאה לעשות זאת, כך תהיו שמחים יותר ובריאים יותר פיזית ומנטלית!

לתבל את מערכת היחסים שלנו

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא