חיפוש

המחשבונים הפיננסים שיעשו לכם סדר בחישובים

 אף אחד לא מצפה מכם להבין לעומק את עולם המשכנתאות ובטח לא לחשב חישובים בעצמכם בנושא. גם יועץ משכנתאות נעזר בכל מיני מחשבונים פיננסים שעושים סדר בחישובים. באיזה מחשבונים מדובר ובמה הם עוזרים ללווה הממוצע?

 

תכנון משכנתא

אמנם משכנתא מביאה לכך שזוגות צעירים ואנשים בכל מעמד או גיל יכולים להגיע להיות בעלים של דירה גם אם אין להם מספיק כסף אליה, אך כמה שהיא פשוטה, היא עשויה גם להיות מסובכת. מדובר בעסקה שנחתמת לשנים רבות קדימה ועל כן, היא דורשת שיקחו אותה בכובד ראש ובמחשבה עמוקה. לצורך כך, ישנם מחשבונים פיננסים שעושים סדר ומאפשרים יותר ודאות בנוגע למשכנתא ולהחזרים החודשיים בתוכה.

 

מחשבון החזר חודשי

סוג המחשבון הראשון הוא מחשבון אשר מחשב מה יהיה גובה ההחזר החודשי שתצטרכו לשלם בכל חודש על מנת להחזיר את המשכנתא. המחשבון לוקח בחשבון כמה נתונים שכן יש לכם, או כאלה שתרצו, ומחשב לכם כמה זה אומר שתצטרכו להוציא בכל חודש. באופן הזה תוכלו להבין לאיזו הצעה של הבנק אתם כן יכולים להגיד כן ואיזו נראית ידידותית אבל בעצם אינכם יכולים לעמוד בה.

  1. אחוז המימון – גובה ההלוואה
  2. ריבית שנתית או ריבית ממוצעת
  3. אורך ההחזר – כמות השנים והחודשים שיש להחזיר את ההלוואה

 

מחשבון סכום ההלוואה

לעיתים אנשים מתרכזים בכמה הם רוצים לקבל מהבנק על מנת לקנות דירה ספציפית או כללית, אך לעיתים הם דווקא יודעים כמה הם יכולים להחזיר בכל חודש, או יותר נכון כמה הוא רוצים להחזיר בכל חודש ומתקדמים משם. מחשבון פיננסי זה מאפשר לשקלל את גובה ההחזר החודשי שרוצה הלווה להחזיר בכל חודש, את הריבית השנתית הממוצעת והמחשבון מחשב כמה צריך הלווה לקבל מהבנק, כלומר על איזה סכום הוא לא יכול להתפשר.

 

מחשבוני ריביות

ישנם המון מסלולי משכנתאות אשר משתנות ביניהן הריביות מה שמשפיע רבות על ההחזר החודשי וסכום ההלוואה שיש להחזיר בפועל. מחשבונים מיוחדים מאפשרים להכניס כל מיני ריביות בהתאם לסכום ההלוואה וההחזרים החודשיים ולהבין איזו הצעה משתלמת ואיזו דווקא פחות. בגלל שהריביות משפיעות מאוד על מה שקורה בפועל עם המשכנתא, ויכולות להפוך את ההחזר החודשי לעול לעומת יחסית הקלה, המחשבונים מאוד עושים סדר בנושא.

מחשבונים פיננסיים הם כלי מצוין אשר מאפשר לקבל מידע נגיש ואיכותי מבלי הרבה מאמץ. במקום שתשבו עם דף ועט ותחשבו בעצמכם מה אומר כל שינוי במסלול המשכנתא שלכם, בסכום ההלוואה או בגובה ההחזר החודשי, ישנם מחשבונים באינטרנט אשר עושים סדר משמעותי בתחום המשכנתא ומסייעים לקבל את ההחלטה הנכונה בדבר המשכנתא. כמובן שקיימים עוד המון מחשבונים שמתעסקים לא רק בתחום המשכנתא ומסייעים בכל תחום פיננסי נדרש.

מחשבונים פיננסיים

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא