חיפוש

כל הדרכים לפרסם בגוגל

מי היה חושב לפני עשרים שנה שהחברות הגדולות בעולם יהיו חברות טכנולוגיה.

לאחר הפיצוץ של בועת הדוט.קום בתחילת שנות האלפיים היה נדמה כי עולם הטכנולוגיה הולך לשקוע ולא להתעורר למשך שנים ארוכות אך כיום ברור כי המצב הוא שונה לחלוטין וארבעת הגדולות, גוגל, אמזון, פייסבוק ואפל שולטות בכיפה.

על רקע זה יש לציין כי החברה הכי מעניינת מכל הארבע זו גוגל וזאת עקב הממשקים הצמודים שיש לה לכל אחד ואחת מאתנו.

אפשר לראות כי גוגל מעניקה לכל אחד את ההזדמנות לפרסם בה ואין ספק כי מי שרוצה להיות רלבנטי חייב לחשוב על פרסום בגוגל.

אז עוד לפני שאתם לוקחים קורס גוגל שופינג אתם חייבים לחשוב על השאלה איך ממקסמים את הפרסום בגוגל לתוצאות הטובות ביותר שיש וכך להשאיר חותם על השוק ועל הלקוחות שלכם.

 

האם פרסום אורגני עדיף על פרסום ממומן?

כל קורס גוגל שופינג יגיד לכם כי יש שתי דרכים עיקריות כיום לפרסם בגוגל פרסום אורגני ופרסום ממומן. שתי הדרכים מצוינות ובכל זאת נראה כי פרסום אורגני מחזיק במספר יתרונות על פני פרסום ממומן. קודם כל פעמים רבות פרסום אורגני יהיה זול יותר מאשר פרסום ממומן. לא רק זאת אלא שפרסום אורגני יהיה הרבה יותר אפקטיבי על הקהל וזאת בגלל שכאשר אנשים רואים פרסומות כפי שיש בקידום ממומן הם לא לוחצים עליהם. לעומת זאת כאשר האתר שלכם מופיע במיקום גבוה בגוגל הוא יגיע לתוצאות הרבה יותר טובות וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

 

מדוע כדאי לפרסם בגוגל רק עם חברה מומחית לכך?

עליכם לדעת כי לא די לעשות קורס גוגל שופינג בכדי להיות מומחה בפרסום באתר זה. אם אתם רוצים לפרסם באתר כדאי לכם לפנות אל חברה המתמחה בכך. ההבדל בין פרסום עם חברה שמתמחה בפרסום בגוגל ובין פרסום עצמאי הוא הבדל עצום. אם אתם רוצים תוצאות קרי להגדיל את כמות הגולשים שלכם אתם חייבים להבין כי כדאי לכם לפנות אל חברה אשר מתמחה בכך. יש הבדל עצום בין פרסום עצמאי אשר נעשה על ידי חובבנים ובין פרסום אשר נעשה על ידי מומחים. אם תפרסמו לבד לא רק שלא תגיעו אל תוצאות מספקות אלא שסביר להניח כי תפגעו בעסק שלכם בסופו של דבר ותאבדו לקוחות ישנים וחדשים.

 

האם פרסום בגוגל עדיף על פרסום בפייסבוק?

עוד שאלה שעולה אצל רבים אשר לוקחים קורס גוגל שופינג היא האם פרסום בגוגל עדיף על פני פרסום בפייסבוק? אם כן אין כאן תשובה אחת ויחידה, יש מקרים בהם יהיה עדיף לפרסם בגוגל, יהיו מקרים בהם יהיה עדיף לפרסם בפייסבוק ויהיו מקרים בהם יהיה עדיף לפרסם בשתי הפלטפורמות הללו, כל מקרה לגופו וככל שחברת הפרסום תהיה יותר טובה כך היא תנתב אתכם בצורה יותר חכמה אל הפלטפורמה הטובה ביותר.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא