חיפוש

הגדלת הפין באופן טבעי – האם יש דבר כזה?

הפין הוא האיבר הרגיש ביותר בגופו של הגבר, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הפיזי של המילה.

הרבה מהביטחון של העם הגברי שעון על גודל איבר המין שלו ועל טיב הביצועים שהוא יכול לספק באמצעותו.

גברים ששפר עליהם מזלם וגודל הפין שלהם לא מספק אותם, מחפשים מיד פתרונות ודרכים שיסייעו להם בהגדלתו.

נשאלת השאלה, האם יש דרך להגדיל את הפין באופן טבעי?

 

ממוצע עולמי של גודל איבר המין הגברי

גודל איבר המין הגברי מחושב בהתאם לשני משתנים- אורך ועובי (היקף). המדידה של איבר המין נעשית כאשר ישנה זקפה מלאה, משום שבמצב הזה הוא מתארך ומתעבה עד שמגיע לגודלו המקסימלי. אורך איבר המין הממוצע עומד על 13.5 סנטימטרים. במידה והאורך מתנשא לפחות מ8 סנטימטרים, הוא נחשב לבעיה רפואית הקרויה מיקרו- פין, וכנראה שזה יגרום לתפקוד לקוי של הגבר ולחוסר יכולת לספק את האישה.

 

הגדלת הפין באמצעות משאבת וואקום

אפשרות טבעית אחת היא שימוש במשאבת וואקום, אשר מטרתה היא להגדיל באופן זמני את איבר המין, כלומר רק לפרק הזמן בו מקיימים יחסי מין. את המשאבה מלבישים על איבר המין, מה שגורם ליצירת ואקום סביבו ולהתנקזות של דם רב באיבר, כך שהוא מזדקף ונעמד. המשאבה יעילה גם עבור מי שסובל מבעיות זקפה מינוריות, מאחר והיא נותנת דחיפה קלה ומסייעת מידית בהגעה לזקפה מלאה. אף על פי כן, שימוש תדיר במשאבת הוואקום עשוי לחבל ברקמות הדם ולפגוע בזקפה הטבעית לטווח הרחוק.

 

הזרקה של חומרי מילוי מגדילים לפין

הזרקת חומרי מילוי לפין גורמת לניפוח ולעיבוי של איבר המין. בתחום ההזרקות ישנן שתי אפשרויות:

  • הזרקה של שומן שהוסר מרקמות שונות בגוף

הרקמות מהן מסירים את השומן לקוחות לרוב מהירכיים או מהאגן של מי שמעוניין בהגדלת הפין. השימוש ברקמות הלקוחות מגופו מסייע להצלחת הטיפול ומקטין את הסיכון להתפתחות דלקתית או להיווצרות של נפיחויות. חשוב לדעת שהשומן הוא מתכלה, ושהפין המוגדל נותר במצבו לטווח קצר.

 

  • הזרקת חומצה היאלורונית

החומצה ההיאלורונית מיוצרת באופן טבעי בגוף האדם, ונעשה בה שימוש רחב ברפואה הקוסמטית. ההזרקה לפין מתבצעת תחת הרדמה מקומית, והשפעתה מתוארכת לבערך שנה. התוצאה הסופית היא הגדלת הפין ב2-3 ס"מ.

 

הגדלת הפין באמצעות גלולה טבעית

הדרך הבטוחה ביותר להגדלת הפין היא נטילת הגלולה הטבעית של Xtrasize. הגלולות מופקות מצמחים טבעיים, אשר סגולותיהם הן הגברה טבעית של זרימת דם בגוף, התרחבות עורקים וכן הגדלת החשק המיני. הגלולה נחשבת לתוסף תזונה, המאושר על ידי משרד הבריאות, ומוסיפה לפין כ5-7 ס"מ. אריזה בודדה מכילה 60 גלולות, כך שהיא מספיקה לחודשיים. בזמן הזה אפשר לבחון את טיב התוצאות, ולהבין האם היא אכן מתאימה לצורך.

 

בננה

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא