חיפוש

האם משתלם להביא מפעיל ליום הולדת?

אם נולדתם בשנות ה-90 או לפני, אתם בטח זוכרים את ימי ההולדת הפשוטים של פעם. היינו מגיעים לימי ההולדת עם ציפיות נמוכות, כל מה שרצינו זה שיהיה חטיפים טעימים, סוכריות מיוחדות ואבא של חתן יום ההולדת עם תחפושת של ליצן (פשוט כי זה יקר להביא מפעיל). בגלל שהדבר כרוך בהוצאה כלכלית, יש הורים שמתלבטים אם משתלם להביא מפעיל ליום ההולדת או שכדאי לוותר. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שיגרמו לכם להבין שאתם לא מוותרים על מפעיל ליום ההולדת הקרוב.

 

סיבה מספר אחת – משתלם להביא מפעיל כי הוא יהפוך את האירוע למיוחד במינו 

תעצרו לרגע ותיזכרו ביום הולדת שנכחתם בו ואתם זוכרים אותו עד היום. זה יכול להיות יום הולדת מתקופת הילדות, הבגרות או ממש מהשנים האחרונות. אנחנו יכולים לומר לכם, עוד לפני שתספרו לנו שביום ההולדת הזה היה מפעיל. אתם תוהים איך אנחנו יודעים? זה פשוט. ברגע שמזמינים מפעיל ליום ההולדת, הופכים את האירוע לבלתי נשכח. מפעיל מביא אתו אנרגיות טובות, צחוק, שמחה והרבה פאן. ואת כל אלו, קשה מאוד לשכוח.

 

סיבה מספר שתיים – זה ישתלם לכם כלכלית

סביר להניח שילד או ילדת היום הולדת כבר פנו אליכם לפני כמה שבועות, חודשים או שנים ואמרו לכם שהם רוצים לערוך יום הולדת עם מפעיל מסוים. אצלנו למשל, הילדה לא מפסיקה לבקש, כבר שנה שלישית ברציפות, להזמין את ההפעלה: חוגגים עם לאון שניידרובסקי. שלא תחשבו שאנחנו הורים מקפחים. לאון הפעיל אצלנו כבר שלושה ימי הולדת, פשוט כי הילדה מסרבת לחגוג בלעדיו. אנחנו יכולים לומר לכם בוודאות, שהילדה נהנית מכל רגע היא זוהרת כשלאון מגיע ליום ההולדת שלה ומבחינתו זה הכל.

יכול להיות שאתם תוהים איך זה בדיוק משתלם לכם כלכלית? הרי לפני רגע אמרנו שהזמנה של מפעיל זה עניין יקר. אז תשמעו רגע. כשאנחנו מזמינים את ההפעלה של לאון, אנחנו יודעים שלא צריך להשקיע הרבה בעוגה ובקישוטים מסביב, כי הילדה שלנו פשוט רוצה את לאון. נקודה.

 

סיבה מספר שלוש– משתלם להביא מפעיל כי אתם תיהנו ממנו בעצמכם

לפעמים, אנחנו כמבוגרים, חושבים שהזמנה של מפעיל היא לילדים בלבד. אבל אתם תופתעו לשמוע שזה לא נכון. כשאתם מזמינים מפעיל, אתם יכולים לראות את הילדים שלכם מהצד, לראות את התגובות שלהם, את ההתמודדות שלהם עם סיטואציות שונות וכמובן, לראות איך הם מתנהגים בחברה. אלו דברים שאתם לא יכולים לראות כשאתם לא מזמינים מפעיל. מדובר בבונוס משמעותי עבור כל הורה. אלו היו שלושת הסיבות שכנראה שכנעו אתכם שמשתלם להביא מפעיל ליום הולדת. בהזדמנות זו, אנחנו רוצים לאחל לכם קודם כל שתבחרו נכון (ותזמינו מפעיל) וחוץ מזה, שיהיה לכם יום הולדת שמח, מיוחד ובלתי נשכח.

חגיגות יום הולדת עם יין

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא