חיפוש

האם יש דלקן לכל סוגי הרכבים?

אם בשנים עברו היה נהוג להתקין דלקן אוניברסלי רק ברכבי ליסינג של חברות וארגונים, כיום המצב הוא כבר אחר לגמרי. בימינו גם נהגים פרטיים מתקינים במכוניותיהם דלקנים אוניברסליים שבאמצעותם ניתן לחסוך משמעותית בעלויות  התדלוק. אם כך, האם יש דלקן לכל סוגי הרכבים? בהחלט כן.

בעוד שחלק מהנהגים מבצעים אך ורק נסיעות קצרות בתוך העיר, נהגים אחרים גומעים קילומטרים רבים במהלך כל שנה ושנה. באופן כללי, אפשר להגיד שממוצע הקילומטראז' השנתי של הנהג הפרטי עומד על 25,000 ק"מ. לכאן או לכאן, זהו בערך ממוצע הקילומטראז' שהנהג הפרטי גומע במהלך כל שנה. אם אתם נוהגים יותר מכך, יש סיכוי שמומלץ להתקין דלקן אוניברסלי ברכב שלכם. ואם כך, כיצד תדעו איזה סוג של דלקן יתאים לרכבכם?

 

מה צריך לעשות כדי להתקין דלקן אוניברסלי ברכב?

כל שעליכם לעשות, זה פשוט להרים טלפון אל חברות אשר עוסקות בהתקנה של דלקנים אוניברסליים. דלקן אוניברסלי גם נקרא התקן תדלוק אוניברסלי, והוא למעשה מה שיאפשר לכם להנות מנוחות ומהוזלה מסוימת של עלויות בתדלוק.

בסופו של דבר, ישנם דלקנים כמעט עבור כל סוגי הרכבים, למעט אולי רכבים מאוד ייחודיים, שגם עבורם, במקרים מסוימים יהיה ניתן להתאים דלקן בצורה כזו או אחרת. בין אם אתם נוהגים ברכב מסוג כזה או אחר, יהיה כדאי בימינו לשקול את ההתקנה של הדלקנים האלו.

 

כיצד יקלו עליכם הדלקנים האוניברסליים?

הם מאפשרים לכם לתדלק את הרכב בכל תחנת דלק בארץ, מה שמגביר את העניין של הנוחות. עם גישה לתחנות דל' בכל הארץ, יהיה לכם הרבה יותר קל לתדלק והרבה יותר משתלם. כדאי לדעת, מומלץ לפנות לחברות הדלק הגדולות ולבקש הצעות מחיר בעבור תוכניות רכישת דלק אלו.

מאז 2019, חלה רפורמה משמעותית בכל מה שקשור לנושאי הדלקן בארץ. אם בעבר הצרכן הפרטי היה נתון לחסדיהם של מונופולים בתחום הדלק, הרי שכיום כבר ניתן להתקין דלקנים אוניברסליים גם באמצעות חברות פרטיות בשוק.

 

אילו חברות מתקינות דלקנים אוניברסליים?

ישנן חברות כמו אימג'ינריום, שיוכלו להתקין ברכבכם דלקנים ויאפשרו לכם להוזיל בעלויות התדלוק. באותה הנשימה גם חשוב להדגיש, לרוב לא יהיה מדובר בחיסכון מאוד משמעותי במהלך החודש. בכדי להבין באיזה סוג של חיסכון מדובר, יהיה מומלץ לחשב את תצרוכת הדלק באופן שנתי.

יחד עם זאת, גם כדאי לדעת שאת תצרוכת הדלק אתן תוכלו לחשב במקביל לקילומטרים שאתם גומעים במהלך השנה. זאת, תוכלו לעשות באמצעות התקן דלקן אוניברסלי שמחובר למד האוץ ברכב. אם תהיו סובלניים ותמתינו כשנה, תוכלו לדעת בדיוק כמה הרכב שלכם צורך. למעשה, יהיה ניתן גם לדעת זאת לאחר חודש. בדקו את תצרוכת הדלק, הכפילו זאת ב-12 וקבלו את התוצאה שלכם.

 

דלקן אוניברסלי

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא