חיפוש

הולכים לאמץ כלב? הנה 6 דברים שחשוב שתביאו איתכם

אחת מהחוויות המרגשות והמתגמלות ביותר היא אימוץ כלב. עם זאת, צריך לזכור כי עם אימוץ כלב באה אחריות רבה. לפני שתביא לחייך את החבר החדש שלך, חשוב לוודא שיש לך את כל מה שצריך כדי לספק לכלב שלנו סביבה נוחה ובטוחה. במאמר זה נציג 6 דברים שחשוב להצטייד בהם בעת אימוץ כלב.

 

קולר ורצועה

אחד הדברים הראשונים והבסיסיים ביותר שתצטרכו לכלב החדש שלכם הוא קולר ורצועה. קולר לכלב אינו חשוב רק לטיולים, אלא גם למטרות זיהוי במקרה שהכלב שלנו הולך לאיבוד. בחנויות חיות גדולות ואיכותיות, לדוגמא חנות חיות רויאל פט, מציעים מגוון רחב של קולרים ורצועות לבחירה, הכוללות גדלים וצבעים שונים כך שיתאימו בול לכלב החדש שלכם.

לאמץ כלב

קערות מזון ומים

ברור לכולנו, שכלב צריך להיות עם אוכל ומים זמינים תמיד. לכן, ודא שיש לך את קערות האוכל והמים מוכנות לחבר הפרוותי החדש שלנו. עדיף להשיג קערות שקל לנקות ויחסית כבדות, שלא יתהפכו בקלות. ניתן לגשת לחנות חיות, לראות את מגוון הקערות הקיימות היום בשוק ולהתייעץ עם המוכרים המנוסים לגבי איזו קערה תתאים לתכונות הכלב.

 

אוכל לכלבים

אנו ממליצים להצטייד באוכל לכלבים עוד לפני הגעת הכלב לחיינו, וזאת כדי לא ״להיתקע״ ללא אוכל כאשר הכלב מגיע. בחירת מזון לכלבים אינה משימה פשוטה בהכרח ודורשת התאמה לסוג הכלב ומצבו הבריאותי. אנו ממליצים להתייעץ עם בעל מקצועי, וטרינר, ולהיעזר בו בבחירת האוכל עבור כלבנו.

 

מיטה נוחה

כלבים אוהבים מאוד את הפינה השקטה שלהם. ולכן, ודא שלכלב החדש שלך יש מקום נוח ושוק לישון בו. מיטת כלב תספק לחיית המחמד שלכם תחושת ביטחון ומקום נעים למנוחה. גם במקרה זה, ישנם סוגים שונים של מיטות ונצטרך להתאים את המיטה בהתאם לגודלו וסוגו של הכלב.

לאמץ כלב

צעצועים

צעצועים הם חלק בלתי נפרד משגרת היום של כלבים. כלבים אוהבים לשחק וללעוס, לכן חשוב מאוד להחזיק מגוון צעצועים בהישג יד. צעצועים לכלבים מומלץ לקנות אך ורק בחנויות חיות אמינות, כדי לוודא שהמשחק עשוי מחומרים איכותיים ואינו מסוכן לשימוש.

 

פינוקים

פינוקים זו דרך מצוינת לתגמל את הכלב שלנו לשפר התנהגות. אנו ממליצים, לשמור על בריאות הכלב גם בחטיפים ולחפש חטיפים בריאים בעלי ערכים תזונתיים טובים.

 

לסיכום,

אימוץ כלב הוא חוויה מרגשת ומתגמלת כאחד, אך מנגד דורשת הכנה רבה. לפני אימוץ כלב, ודא שיש לך את כל מה שצריך כדי לספק לחיית המחמד סביבה נוחה ובטוחה. אנו ממליצים, לפני אימוץ כלב לגשת לחנות חיות אמינה ואיכותית ולהתייעץ איתם לגבי סוגיה זו. בחנויות אלו תוכלו לראות את מגוון הקולרים, הרצועות, קערות מזון ומים, מזון לכלבים, מיטות ועוד, עד שתמצאו את כל הציוד הנדרש והמותאם במיוחד לכלב שלכם.

לאמץ כלב

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא