חיפוש

3 סוגי ארונות אמבטיה שכדאי להכיר

אם כל השנים תמיד גרתם בדירות שכורות, ברור מדוע עד היום לא יצא לכם לקנות ארון לאמבטיה. עם זאת, במידה והיום אתם מעצבים את הדירה החדשה שזה עתה קניתם, כנראה שכבר גיליתם שעולם ארונות האמבטיה הוא עולם אינסופי. איזה סוגי ארונות קיימים היום ואיך בוחרים ביניהם? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

  1. ארונות משטח כיור – כפי שמעיר השם, מדובר על ארונות מעוצבים ויפים שלמעשה עליהם יושב הכיור ומתחתיו נמצא הארון. הפתרון הזה יכול להיות מאוד נוח, במיוחד במקומות שבהם אין לנו הרבה מקום ולמעשה, זה מתאים לבתים שבהם חדר הרחצה יחסית קטן.
  2. ארונות קטנים משטח בוצ'ר – עוד סוג נפלא של ארון שבמסגרתו יש חיבור בין הכיור ובין הארון עצמו. כאן מדובר על ארון הרבה יותר צר ומצומצם, מה שאומר שלרוב הוא לא יהווה את הפתרון היחיד לחדר הרחצה שכן בפועל יהיה צורך לשלב עוד ארון בחלל האמבטיה.
  3. ארונות גדולים במיוחד – בניגוד לאופציות הקודמות, אתם תראו שיש גם אופציה לרכוש ולהזמין ארונות אמבטיה באורך של 120 ס"מ הכוללים לפחות שני סטים שונים של מגירות. בארונות האלה יהיה לכם מקום לאינספור חפצים ולכן ברור מדוע הם מהווים בחירה נוחה במיוחד.

 

החשיבות של איכות הארונות

כדאי לדעת שבתחום כמו ארונות אמבטיה יש היום לא רק הרבה סגנונות של עיצוב, אלא גם קשת מחירים משתנה ומגוונת. אם אתם שייכים לאותם האנשים שבדרך כלל קונים את המוצר הכי יקר שהם רואים, מתוך הנחה שהכי יקר הוא גם הכי טוב, כדאי ש

תעצרו לרגע. בתחום ארונות האמבטיה לא תמיד זה נכון, ולכן, אם אתם יכולים לקנות ארונות מאוד איכותיים במחירים יותר נמוכים, כדאי שתעשו זאת. מה שכן, מאוד לא מומלץ להתפשר על איכות הארונות האלה, כי סביר להניח שלא באמת תרצו להחליף אותם תוך כמה חודשים. אל תשכחו שהארונות בחדר הרחצה חשופים ללחות ברמה מאוד גבוהה ולכן האיכות שלהם חייבת להיות טובה.

 

באיזה צבע של ארונות כדאי לבחור?

אין ספק שזה עוד נתון שכדאי לתת עליו את הדעת, כי הימים שבהם כל ארונות האמבטיה בבתים של כולנו היו בצבע קרם, עברו חלפו להם. למעשה, כאשר תתחילו לבדוק את הדברים לעומק, אתם תראו שיש אפשרות לבחור אפילו בארון אמבטיה צהוב, ירוק, אדום ובכל צבע אחר. מצד אחד כדאי שארון האמבטיה החדש שלכם יהיה כמה שיותר יפה ובולט, אך מצד שני, רצוי שהצבע גם ימצא חן בעיניכם. בנוסף, חשוב כמובן שתהיה התאמה בין כל האלמנטים השונים שיש לכם בחדר הרחצה, בין אם זה הכיור, האמבטיה עצמה או כל דבר אחר. שווה להשקיע מחשבה בכל הפרטים האלה כי אין כמו להיכנס לחדר רחצה שעוצב בטעם טוב.

חדר מעוצב

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא