חיפוש

איך משחקים פוקר?

פוקר הוא משחק מזל. עם זאת, כאשר אתם מתחילים לשחק במשחק הזה, פוקר עוזר לכם לצבור לא מעט מיומנות ומשפר את הקוגניציה. אז איך משחקים פוקר ואיפה כדאי לכם להתחיל? כל התשובות במאמר.

 

היסודות

פוקר הוא משחק קלפי המשוחק מחבילה סטנדרטית של 52 קלפים. (משחקי גרסה מסוימים משתמשים במספר חבילות או מוסיפים כמה קלפים הנקראים ג'וקרים.) הקלפים מדורגים (מהגבוה לנמוך) אס, מלך, מלכה, ג'ק, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, אייס. (אס יכול להיות גבוה או נמוך, אבל הוא בדרך כלל גבוה).

ישנן ארבע סוגים של קלפים (עלים, לבבות, יהלומים ותלתן); עם זאת, אין סוג קלפים גבוהה יותר מהאחר. כל ידי הפוקר מכילות חמישה קלפים, היד הגבוהה ביותר מנצחת. לחלק ממשחקי הפוקר יש ווילד כרד 0קלפים פראיים), קלפים שיכולים לקחת על עצמם כל צורה ולדרג את רצונות הבעלים שלהם. לפעמים הג'וקרים ישמשו כקלפים פראיים, בפעמים אחרות, המשחק יציין אילו קלפים נחשבים קלפים פראיים.

לשחק פוקר

המורכבות של משחק הפוקר

משחקי הפוקר משתנים בתצורת החפיסה, מספר הקלפים במשחק, המספר שחולק עם הפנים כלפי מעלה או כלפי מטה, והמספר המשותף לכל השחקנים, אך לכולם יש כללים הכוללים סבב הימורים אחד או יותר. ברוב משחקי הפוקר המודרניים, סבב ההימורים הראשון מתחיל בכך שאחד או יותר מהשחקנים מבצעים צורה כלשהי של הימור כפוי (הבליינד או אנטה).

בפוקר רגיל, כל שחקן מהמר לפי הדרגה שהוא מאמין שהיד שלו שווה בהשוואה לשאר השחקנים. לאחר מכן הפעולה ממשיכה עם כיוון השעון כאשר כל שחקן בתורו חייב להתאים (או "להתקשר") להימור הקודם המקסימאלי, או לקפל, להפסיד את סכום ההימור עד כה וכל מעורבות נוספת ביד.

שחקן שמתאים הימור עשוי גם "להעלות" (להגדיל) את ההימור. סבב ההימורים מסתיים כאשר כל השחקנים קראו להימור האחרון או התקפלו. אם כל השחקן מלבד אחד מקפלים בסיבוב כלשהו, ​​השחקן הנותר אוסף את הקופה מבלי להידרש לחשוף את ידו. אם יותר משחקן אחד נשאר במאבק לאחר סבב ההימורים האחרון, מתרחש שואו דאון שבו הידיים נחשפות, והשחקן עם היד המנצחת לוקח את הקופה. 

 

פוקר אונליין

ההערכה היא שלמעלה מ-40,000,000 אנשים ברחבי העולם משחקים פוקר מקוון מדי שנה. חלק משחקים בשביל כסף, חלק בשביל פרסים, חלק סתם בשביל הכיף. בזכות פלטפורמות מאובטחות וצוותים של מומחים, אתרים שונים יכולים לספק לחובבי הפוקר אונליין את הפלטפורמה הטובה ביותר, למשחק רווי הנאה.

 

לסיכום

בואו לשחק את המשחק שמשגע את העולם כבר מאות שנים, ושפרו את היכולות המנטאליות שלכם, באמצעות משחק פוקר, שיכול להכניס לכם כסף לחשבון הבנק. בפלטפורמה הייחודית והאיכותית ביותר בארץ ובעולם למשחקי פוקר על כסף אמיתי, שיכול להפוך במהרה להכנסה העיקרית שלכם ורק בזכות יכולות המשחק שלכם.

לשחק פוקר

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא