חיפוש

איך לתכנן טיול למזרח הרחוק

סיימתם צבא ואתם מתכננים "להימלט מהארץ למספר חודשים. המזרח הרחוק הוא אחד היעדים המרתקים והממגנטים ביותר עבור ישראלים רבים, וכדאי גם תמיד לוודא שאתם עוברים את החיסונים המומלצים. מתכננים להגיע למזרח הרחוק? טיפים לפניכם.

אם אתם מתכננים להגיע אל המזרח הרחוק, בין אם לתקופה קצרה או ארוכה יותר, כדאי לתכנן את הטיול. ישנם מקומות מרהיבים ביופיים, מוקדי טבע אותם פוקדים במהלך השנה מיליוני תיירים מכל קצוות תבל. כלל אצבע, הוא שאם הטיול שלכם מאוד קצר, הוא דורש תכנון מדויק ביותר. במידה ואתם טסים למספר חודשים, אין ספק שאפשר לטוס ולתכנן תוך כדי את הטיול.

 

לתכנן טיול למזרח הרחוק מראש או תוך כדי?

איך מתכננים תוך כדי? מגיעים להוסטל ההוא ושומעים טיפים, מכירים בהוסטל אחר אנשים המכוונים אתכם ליעדים מומלצים וכדומה. אחת ההנאות הגדולות בטיול ארוך, היא למעשה החופש מתכנונים. הרשו לעצמכם לקבל טיפים ועצות על הדרך, לבצע את הסינון שלכם ולהחליט להיכן תלכו.

אם אתם מגיעים למשל להודו, שימו לב שאינכם מגיעים בחודשי יוני ואילך לחלקיה הצפוניים. במילים אחרות, בחודש יוני מתחילי גשמי מונסון אשר מצפינים במהלך חודשי הקיץ. אין ספק כי מדובר בחודשים שהם גם מסוכנים עבור טיולים וגם מאוד לא נעימים מבחינת מזג האוויר. טיול למזרח הרחוק עשוי לגרום לכם להיות חשופים לכל מיני סכנות, בין אם בריאותיות או חברתיות וסביבתיות. אין סיבה להילחץ, פשוט כדאי לתכנן דברים מראש.

 

טיול למזרח אחרי הצבא

כשאתם מטיילים במזרח הרחוק, שימו לב שישנה מרפאת מטיילים באזור בו אתם מטיילים. במידה ולא קיימת מרפאת מטיילים באותו האזור בו אתם נמצאים, עדיף לדעת זאת מראש. באופן כללי, ככל שתהיו ערוכים יותר, כך יהיה קשה להפתיע אתכם.

טיול למזרח הרחוק ייזכר לכל החיים, כך שכדאי לנצל את הזמן בו אתם מטיילים. אם אתם מוגבלים בתקציבכם, כדאי לברר מראש על הוסטלים במחירים נמוכים. זכרו, בפעמים רבות ניתן לאתר הוסטלים מצוינים במחירים נמוכים, אם מוכנים להתפשר על מקלחת משותפת למשל.

 

הוסטלים זולים לשהייה במזרח הרחוק

ישנם המון הוסטלים אשר קיימים בהם מטבחים משותפים ומקלחות משותפות, מה שהופך את ההוסטל לזול יותר לשהייה. יחד עם זאת, גם תוכלו להכיר אנשים וליצור חברויות, לקבל טיפים ועוד. אנחנו ממליצים במיוחד על המזרח הרחוק, היות ומדובר באזורים גאוגרפיים עצומים.

במזרח הרחוק נוכל למצוא הכול, החל מבילויים מטורפים, חיק-טבע מהמם ביופיו בכל פינה ועוד. אם בתכנון שלכם להגיע למשל לתאילנד, תוכלו להגיע אל כל מיני עיירות צפוניות (כמו למשל פאי), בהן ניתן לשכור אופנועים. לא אופניים, אופנועים. זכרו, כשאתם שוכרים אופנוע (גם אם בעיירות מאוד קטנות ורומנטיות כמו פאי), חובה לשלם גם על הביטוח! אל תסתכנו לחינם.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
תיירים
התחנה הבאה

אתם יודעים מה הפך להיות היעד החם ביותר לטיולים