חיפוש

איך לשדרג את האווירה בבית

רבים מאתנו מגיעים לשלב בו אנו מרגישים יציבים ביותר בחיינו בגילאי ה-30.

בסביבות גיל זה למרבית האוכלוסייה יש כבר בית, עבודה ומשפחה שהצליחו להקים.

אותה יציבות נעימה ונוחה במקרים רבים, אך לעיתים תחושת היציבות יוצרת אצלנו תחושת בינוניות ואי שאיפות.

היציבות אף לעיתים יוצרת חוסר עניין בבית ויחד איתה הופכת את השגרתיות לתכונה שלילית בחיינו.

אז מה אפשר לעשות בשביל לשנות את תחושת הקביעות וההתיישנות בבית ? וכיצד אפשר לשדרג את האווירה ששוררת במקום היציב שלנו ?

 

אז ממה בעצם נובעת תחושת השליליות כלפי חוסר שינויים ?

חוסר בשינוי לעיתים קרובות הוא מצב חיובי בחיינו. חוסר השינויים יכולים ליצור שגרה מסודרת שתיצור אצלנו תחושת נוחות ונעימות. בנוסף לכך, אותה קביעות יכלה להוסיף גם הרבה מאוד ביטחון שלנו כלפי חיינו וכלפי הסובבים אותנו.

יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם חוסר בשינוי ושגרה שמלאה בקביעות יוצרים אצלנו אנטי מסוים וגורמים לנו להרגיש חוסר משמעות ועניין בחיינו. התחושה של המחזוריות הקבועה עלולה לעיתים להוביל למצבים קיצוניים ולגרום לנו להעריך את החיים שלנו הרבה פחות.

 

איך נוכל לשפר את אורח החיים שלנו ?

פעמים רבות עניין הקביעות שגורם לתחושת החוסר משמעות מתחיל כבר בשהות שלנו בבית. הבית, הוא אותו המקום שממנו אנו יוצאים כל יום לשגרה המפרכת ואליו חוזרים בסוף כל יום מותשים במיוחד. השינוי האמיתי שצריך להיעשות חייב להתחיל בבית. אז מה בכלל נוכל לשנות בבית שלנו ?

  1. הצבעים בסלון שלנו – ידוע על פי מחקרים שונים שנעשו בשנים האחרונות כי צבעים משפיעים רבות על מצב הרוח של אנשים ואפילו על מידת התיאבון שלהם. מומלץ פעמים רבות בכדי לשמור על אווירה יציבה בבית , לצבוע את קירות הסלון בצבעים רגועים בגווני הלבן.

כחלק מגווני הלבן המומלצים קיימים גם : צבע בז', צבע קרם , צבע צהוב בהיר מאוד וכמובן שגם הצבע הלבן. חשוב ביותר לצבוע את קירות הסלון באותם גוונים רגועים ונעימים כיוון שהסלון הוא מקום המפגש המרכזי בבית, בו רוב דיירי הבית נמצאים מרבית הזמן.

  1. התמונות שאנו בוחרים לבית שלנו – תמונות שונות מביעות תחושות וסיפורים שונים באמצעות ציורים ומרקמים מיוחדים. אותן תחושות שמעבירות התמונות השונות שאנו בוחרים לתלות בבתינו, משפיעות רבות על האווירה בבית. חשוב להבין איזו אווירה אתם רוצים לייצר בבית שלכם בשביל לבחור את התמונה המתאימה.

כך שאם תרצו לייצר אווירה ותחושה רגועה יותר, תוכלו לבחור במספר תמונות קנבס לסלון שבעלות מריחות מכחול וצבעים עדינים יותר. במידה ותרצו לייצר אווירה צבעונית יותר תוכלו לבחור בציורים מלאי פרטים וצבעים עוצמתיים יותר.

 

זכרו – האווירה בסלון היא האווירה בבית :

חשוב לזכור שהמקום המרכזי שיש לשפר בכדי לשנות ולהעצים את התחושות הטובות בבית הוא הסלון. אם תצליחו להתמקד בסלון ולשפר בו את הבעיות המרכזיות שתמצאו, אתם אכן תצליחו לייצר אווירה נעימה וטובה יותר בבית.

 

חלל מעוצב

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא