חיפוש

איך ליצור חברות חדשה?

לפעמים תהליך ההתרחקות מתרחש כאשר אנחנו מבססות זוגיות עם בני זוג רומנטיים.

לעתים קרובות זה קורה גם כתוצאה משינויים גיאוגרפיים.

בשורה התחתונה, כשהחיים לוקחים אותנו לכיוונים שונים, פתאום אנחנו מגלות כי המכנה המשותף שלנו עם הנשים היקרות בחיינו, הולך ומצטמצם.

אלו הם מצבים עצובים ומורכבים שעשויים להיות מאתגרים לניווט.

במקרים רבים הם מסמנים את סופה של הידידות.

אולם אם נשכיל לנצל את המשברים בחברויות שלנו כדי לחזק אותן, יש להן פוטנציאל להמשך שנים וללוות אותנו גם לשארית חיינו. כיצד עושים זאת? המשיכי לקרוא ותגלי.

 

כך תהיי חברה טובה יותר לחברותיך – 4  הדברות לחברות אמת

אם חשוב לך לחזק את קשרי החברות שלך עם נשים אחרות, ולאפשר להם להאריך ימים, חשוב שתלמדי איך להיות חברה טובה, תומכת וזמינה עבורן. זה לא כל כך מסובך, כמו שזה מצריך מודעות וסבלנות מצידך. להלן 10 המלצות שיסייעו לך להעניק לחברות שלך את סוג הידידות שהיית מאחלת גם לעצמך:

 

למדי להכיר את חברותייך מחדש

גם אם התרחקתן זו מזו בעקבות שינויים שכל אחת עברה עם השנים, אתן עדיין יכולות להעמיק את הקשר ביניכן ולחזור להיות החברות שהייתן. עם זאת, כדי שזה יקרה עליך לשחרר את הנחות המוצא שלך לגבי האופן שבו חברותיך "אמורות להתנהג" על סמך הניסיון הקודם שלך. אל תוותרי על הניסיון לתקשר עם חברותיך אם פתאום מעסיקים אותן נושאים חדשים שהן לא בהכרח חלק ממציאות חייך (כמו הורות, קריירה, זוגיות וכן הלאה). התייחסי לכל חברה ותיקה כאל חברה חדשה ובכל יום בו את פוגשת אותה או מדברת איתה, כסיכוי להכיר אותה מחדש ולהעמיק את הקשר איתה.

 

אפשרי לחברותיך לגלות צדדים שלא הכירו בך

כל העניין הזה של "להכיר אותך" הוא רחוב דו סטרי. תני לחברות שלך לקחת חלק בחייך. שתפי אותן במחשבותיך, בתוכניות שלך לעתיד, החלומות שלך, הפחדים שלך, הדברים שמטרידים אותך, גם אם נדמה לך שמדובר במידע שכבר חלקת עימן בעבר. תני גם להן הזדמנות להכיר אותך מחדש.

 

גלי גמישות

לעתים קורים מקרים שבהם מסורות קבועות בין חברות מתערערות. למשל, מצב בו החברה הוותיקה שלך לא יכולה להגיע לערב הבנות שאתן עורכות מדי חודש מאז שהייתן בנות 16. נסי לא לנתח מקרים כאלו יתר על המידה ולנסות לייחס להם משמעויות לגבי החברות ביניכן.
זה בסדר לאפשר גם למסורת קבועה להשתנות מעת לעת או לערוך בה שינויים מסוימים כדי שתתאים לנשים שאתן כעת. מדובר בעקרון חשוב בפסיכולוגיה וב – NLP, ותודה לאתר סטרונגר על המידע https://stronger.co.il

 

היי שם עבורן גם ברגעי הקושי

אם את מרגישה שמשהו קורה עם אחת החברות שלך ואת לא ממש יכולה להצביע על הבעיה, הושיטי לה יד, נסי לשאול שאלות כדי להראות שאכפת לך, גם אם את לא בהכרח קרובה אליה כפי שהייתן בעבר. זה יזכיר לה שהיית שם למענה במשך שנים, ועדיין תהיי שם בשבילה בעוד חמישים. היכולת לתמוך בחברות שלך בשעת משבר היא דבר נדיר ויקר ערך, וזה היסוד לחברות מתמשכת.

 

דוגמניות

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא