חיפוש

איך לבחור מתנה לחברה קרובה

יום ההולדת של החברה הכי טובה שלך מגיע ואין לך מושג מה לקנות לה? אל דאגה.

קניית מתנה לחברה זו ההזדמנות המושלמת להראות לה כמה אכפת לך ממנה ולהפגין השקעה ויצירתיות בבחירת המתנה.

כשמדובר בחברה שנמצאת איתך בקשר לאורך שנים, נקודות ציון מסוימות הן המקום בשבילך להראות לחברה שלך כמה את אוהבת אותה.

במאמר זה ניתן טיפים לבחירת מתנה לחברה, ומספר רעיונות למתנה המושלמת.

 

איך אדע כמה כסף להשקיע במתנה?

כמה כסף להשקיע במתנה זו שאלת מיליון הדולר – על אף שסכום כזה עלול להיות קצת מוגזם. בסופו של דבר תקציב למתנה הוא דבר אישי מאוד – יתכן שסכום כסף מסוים לא יחשב ביג דיל עבור אחת בעוד עבור אחרת זה סכום גדול מאוד. השאלה היא לכבוד איזה מאורע קונים את המתנה: למשל, עבור יום הולדת מקובל להשקיע יחסית ולקנות מתנה שהולמת את האירוע. לעומת זאת לכבוד שחרור מהצבא אפשר לרכוש מתנה צנועה וסמלית יותר שתזכיר לה את הדרך שעברתן יחד.

 

המתנה צריכה להתאים לאופי של החברה

לאחר שהחלטת מה התקציב המתאים, נסי לחשוב על האופי של החברה שלך ומה היא אוהבת. למשל, אם החברה שלך בעניין של אופנה תוכלי לקנות לה חולצה יפה או איפור מושקע. לחילופין, אם מדובר בתולעת ספרים תמיד תוכלי לקנות בשבילה ספר בסגנון שהיא אוהבת. נסי להמשיך עם קו המחשבה הזה ולחשוב לעצמך איזו מתנה הכי תשמח אותה והיא תהנה להשתמש בה.

 

מתנות בעיצוב אישי – כאשר רוצים להשקיע במתנה יצירתית

לפעמים נרצה קצת לצאת מהקופסא ולא לקנות מתנה בנאלית כזו שכולם קונים. היום ניתן לעצב מתנה באופן אישי – ובנינו, אין דבר שמשדר יותר השקעה ומחשבה מאשר מתנה שעיצבת במיוחד עבור החברה שלך.

 

רעיונות למתנות בעיצוב אישי

השוק מציע מגוון אפשרויות גודל מאוד למתנות בעיצוב אישי:

בובת פופ בעיצוב אישי:

אם החברה שלך פריקית של סדרת טלוויזיה מסוימת או מעריצה מספר אחת של ספר או סרט, תוכלי לרכוש בשבילה בובת פופ במעוצבת כדמות מיצירה שהיא אוהבת. רעיונות ליצירות שאת יכולה לבחור מתוכן דמות לבובת פופ: הארי פוטר, משחקי הכס, אחת שיודעת, אמילי בפריז ועוד. למטיבי לכת – תוכלי לעצב בובת פופ בדמות החברה שלך, ואולי אפילו לרכוש שתי בובות – אחת בדמות שלה ואחת בדמות שלך.

 

מנורת לילה בעיצוב אישי:

מנורת לילה זה דבר שתמיד מוסיף לחדר. בנוסף, אם חברה שלך אוהבת לקרוא, היא תוכל להשתמש במנורה לקריאה בשעות הלילה. היום ניתן לעצב מנורת לילה בצורת ירח באופן אישי, ולבחור תמונה שלך יחד ומשפט שתרצי להקדיש לה.

 

שרשרת עם השם שלה:

תוכלי לעצב שרשרת עם השם של החברה או אפילו לקנות לשתיכן שרשראות שם תואמות. כך המתנה היא לא רק בשביל החברה, אלא גם בשבילך.

 

תליון בצורת לב

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
מתנות ללקוחות

מתנות ללקוחות הם הדרך שלכם להשאיר אותם במערכת, להגיד