חיפוש

איזה מדביר נחשב הכי יעיל ללכידת חולדות?

מכיוון שהחולדה נחשבת לבעל חיים בעל אינטליגנציה גבוהה ביחס לבעלי חיים אחרים, הלכידה שלב מורכבת יותר מלכידת עכברים ונדרשת מיומנות רבה וניסיון על מנת ללכוד חולדות. לכן חשוב מאוד לשכור את שירותיו של מדביר חולדות מקצועי שנחשף לכל סוגי החולדות ובעל ותק ומיומנות לטיפול ולכידה של החולדות השונות. איך תבחרו בלוכד חולדות בכל מקצועיות, סבלנות וידע רב? במדריך הבא ניתן לכם טיפים לבחירת מדביר החולדות היעיל ביותר.

 

כיצד החולדות נכנסות לתוך הבית?

חולדות הן בעל חיים אינטליגנטי ובעל תושיה בנוסף לתכונות של גוף מזערי יחסית וגמישות. הן מנצלות פתחים קטנים ובנוסף, הן יכולות להגיע דרך האסלה, הביוב או הצנרת מכיון שהן מסוגלות לשחות.

החולדות מסוגלות לטפס לתוך הבית דרך עצים ואף קירות. בכל מקרה לאחר ההדברה חשוב שחברת ההדברה תביע אופנים למניעת כניסת חוזרת של חולדות לבית.חשוב מאוד בכל מפגש עם חולדה להזמין שירות הדברה מקצועי על מנת למנוע תקיפה המאפיינת במיוחד ילדים וחיות מחמד.

קוברה הדברה

בררו על חברת ההדברה באופן יסודי

במידה ואתם מעוניינים בטיפול יסודי ומהיר בחולדות, ומנגד, אינכם רוצים לסכן בני אדם ובעלי חיים כתוצאה מההדברה – יש לברר היטב על זהות לחברת ההדברה, שנות הניסיון שלה, הוותק והאחריות. וודאו כי כל מדבירי החברה מחזיקים ברישיון הדברה בתוקף ומוסמכים לבצע הדברת חולדות שכן, רבים מאסונות ההדברה אירעו בעקבות הדברה על ידי מדביר בלתי מורשה.

בנוסף, חשוב לשאול את חברת ההדברה לגבי שיטת ההדברה והאם היא פוגעת בחולדות/בסביבה. חשוב לבדוק גם את פרק הזמן להיענות לטיפול בחולדות מצד חברת ההדברה, ככל שההדברה תתבצע במהירות רבה יותר, כך ייטב, שכן החולדות עשויות לתקוף בני אדם, לכרסם בריהוט וכן להעביר מחלות שונות.

בשלב הבא בקשו הצעת מחיר לטיפול בחולדות. באמצעות קבלת מספר הצעות מחיר ממספר חברות הדברה מובילות תוכלו לבחור את ההצעה הטובה והיעילה ביותר ללכידת חולדות.חברת קוברה הדברה מציעה שירות לכידת חולדות אפקטיבי ואיכותי במיוחד. עוד על קוברה הדברה.

 

מתי יש צורך בהזמנת שירות לכידת חולדות?

באופן טבעי, חולדות ועכברים פועלים בעיקר בלילה. במידה וזיהיתם פעילות שלהם במהלך היום זהו סימן להתרבות משמעותית שלהם מה שמצריך התערבות מקצועית של חברת הדברה מוסמכת במהירות ככל האפשר.

קוברה הדברה

האם ניתן ללכוד חולדה ללא הרעלה?

ישנן שיטות שונות ללכידת חולדות ללא הרעלה שלהן בצורה שאפשר לשחררן אחר כך במקום פתוח. בררו עם המדביר על אפשרות זו במידה ושלום החולדות חשוב לכם. בכל מקרה חשוב לוודא עם המדביר שהחולדות אינן משוחררות במקום העלול לגרום נזק לתוצרת חקלאית וכדומה.

 

איך ניתן לבחור לוכד חולדות יעיל?

חפשו חוות דעת חיוביות בגוגל, אצל ידידים ובני משפחה.

קוברה הדברה

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא