חיפוש

4 סיבות לרכוש אוהלים לאירועים בחוץ

ארגונים וחברות פרטיות רוכשים אוהלים כדי להפיק אירועים לאורך כל השנה לעובדים וללקוחות, על מנת לקדם את העסקים שלהם באופן שוטף. המאמר יפרט 4 סיבות לרכישת אוהלים לאירועים בחוץ.

 

1 – בגלל האווירה והניידות

חברות וארגונים העושים שימוש באוהלים לאירועי חוץ קבועים עושים זאת על מנת לקדם את העסקים שלהם, להשיק מוצרים, להיות בקשר עם הלקוחות, לערוך שיתופי פעולה עם עסקים נוספים ועוד. מכיוון שניתן לנייד את האוהלים בקלות, ישנה אפשרות לקיים אירועים באווירה שונה בכל פעם. אם רוצים להפיק אירוע בטבע, ליד הים, בשטח פתוח, ליד בנייני החברה, בפארק וכד', ניתן להרכיב ולפרק את האוהלים בקלות ולהתאים אותם לצרכים. בנוסף יש להתאים אותם לקונספט האירוע וכך לייצר חוויה שונה בכל פעם. כאשר יש פעילות שוטפת של כנסים, השקות, ימי עיון, תערוכות, מכירות ועוד, אוהלים למכירה עדיפים מאשר אוהלים להשכרה הן מבחינה כספית והן מבחינה הגיונית.

 

2 – בגלל האיטום וההצללה

האוהלים לאירועי חברות מצוינים ומשרתים את המטרות שלהם בכל עונה. כאשר חברה רוצה לקיים אירוע בחורף ניתן לאטום את האוהל כדי שהגשם לא יחדור אליו. בשל העמידות שלו בתנאי אקלים סוערים ורוחות חזקות, האוהל יישאר יציב וחזק מבלי חשש. באותה מידה, כאשר חברה מפיקה אירועים בקיץ היא יכולה לקבל את ההצללה הדרושה ולפתוח את האוהל כדי שייכנס אוויר או לעשות שימוש במערכת מיזוג אוויר.

 

3 – בגלל הציוד המתקדם

היתרונות של האוהלים הם היכולת לאבזר אותם ממש כמו במבנים. ניתן להתקין בהם יחידות מיזוג אוויר באמצעות שרוולים שדרכם מוזרם אוויר הממזג את האוהל בדיוק בטמפרטורה הרצויה. באירועי חורף ניתן להתקין בהם פטריות חימום או גופי חימום אחרים שישרו אווירה נעימה וחמימה. בנוסף, לאוהלים יש שקעים חשמליים שאליהם ניתן לחבר גופי תאורה, מערכת סאונד והגברה, מקררים וכל דבר אחר הדורש חשמל. את החשמל מקבלים באמצעות גנרטור. תמיד מומלץ לקחת גנרטור נוסף לחירום במיוחד שצריך אספקת חשמל גבוהה. ציוד נוסף שלהן החברות זקוקות כולל: שולחנות, כיסאות, מערכות ישיבה נוחות ועוד. כל הציוד ניתן להשכרה, כך שניתן לעשות בו שימוש לפי הצרכים.

 

4 – בגלל הפרטיות

לעיתים חברות גדולות שהמשרדים שלהן נמצאים בבניין משרדים עם עסקים נוספים רוצים לשמור על הפרטיות שלהם ולקיים אירועים מחוץ למבנה עם מוזמנים בלעדיים שרק הם מורשים להיכנס לאירועים. האוהלים מאפשרים לקיים את האירועים באופן פרטי מבלי לפתוח אותם לציבור הרחב או ל"שכנים" העסקיים. בנוסף, גם אם מקימים את האוהלים מחוץ למבנה באזור עירוני ורועש הם מבודדים רעשים ולכן מקבלים פרטיות כפולה ומכופלת. עם זאת, ישנם אירועים בהם האוהלים מיועדים לציבור הרחב כמו אירוע ספורט למיניהם, סגירת חורף במסעדות, סדנאות שונות ואירועים משפחתיים, אך לרוב אלו אוהלים המשמשים לאירועים ארעיים.

אוהליםאוהלים

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא