קידום אתרים ושיווק באינטרנט הנם שני עקרונות עמוקים מאוד בשיווק של עסקים בזמנינו אנו.
מרבית החיפושים אחר עסקים ובעלי עסק חדשים נעשים באופן כמעט אקסקלוסיבי דרך מנועי החיפוש ובראשם כמובן מנוע החיפוש של גוגל.
לא רק זאת, ברשת יש אינספור כלים שאמורים לסייע לכם בקידום האתר שלכם וכתוצאה מכך לעתים אתם עלולים לבזבז את הזמן ואת הכסף שלכם על כלי שפשוט לא נותן לכם את התמורה הנכונה.
כלים לקידום אתרים ושיווק אינטרנטי:
1. MozBar – כלי SEO חינמי אשר עובד עם כרום. הוא מאפשר לכם לעשות מחקר אודות מילות המפתח בהם אתם משתמשים וכן לבחון כמה שיותר אלמנטים שונים באתר שלכם שמשפיעים על הקידום שלכם וזאת אך ורק מצד התוכן שלכם! לדוגמא, הדרך בה הכותרת כתובה לכם במאמרים, הלינקים שלכם, האנקורים וכו'.
2. SEMrush – אולי הכלי החינמי הטוב ביותר לבחירת מילות מפתח. המון נתונים וגרפיקות מועילות שיעזרו לכם להגדיל את הטראפיק שלכם ויאפשר לכם לשפר משמעותית את הדירוג שלכם תוך זמן קצר. קיימת גם גרסת פרימיום עשירה הרבה יותר אשר קיימת לה תקופת ניסיון בחינם של 14 יום! ודאו כי אתם מנצלים את כל התכונות האלו!
3. Keyworddit – כלי נהדר נוסף לבחירת מילות מפתח מבית היוצר של רדיט – רשת חברתית אדירה שמתהדרת בתוכן איכותי ובקהילה חזקה. למעשה היא מאפשרת לכם לראותעל אילו מילים הקהילה הנרחבת דיברה בתקופה האחרונה וכך תוכלו לראות רלוונטיות של ביטויים שונים.
4. Woorank – תוכנה שימושית ביותר לניתוח האתר שלכם מטעמי שיווק אינטרנטי ו-SEO. למעשה הוא מראה לכם לוח משימות של דברים שעליכם לעשות כדי לשפר את התעבורה והנראות של האתר שלכם ברשת וכן מאפשר לכם להשוות את ההצלחה של האתר שלכם בחיפוש האורגני למול הרשתות החברתיות.
5. Friendly Test – אתר מטעם גוגל שמאפשר לכם לבדוק אם האתר שלכם מותאם למכשירי המובייל. שימושי מאוד גם להגברת שביעות הרצון של הלקוחות שלכם ובעיקר כדי לשפר את הדירוג שלכם.
6. UberSuggest – כלי נוסף למציאת מילות מפתח אשר הייחוד בו הוא התצוגה שמראה לכם כמה כל מילת מפתח נפוצה בקרב אתרים אחרים ובכך מראה לכם כמה התחרות קשה. נתון זה מאפשר לכם לחשוב פעמיים על אילו מילות מפתח כדאי לכם להתמקד.
7. Browseo – מאפשר לכם לראות איך האתר שלכם נראה עבור מנוע החיפוש עצמו ונותן תובנות פרקטיות בנוגע לכך.
8. גוגל אנליטיקס – כלי מטעם גוגל שאוצר בחובו המון מידע חיוני וסטטיסטיקות אודות האתר שלכם.
9. Check My Links – אתר אשר בודק את הלינקים לאתר שלכם ומתריע לכם מה מהם שבור או לא רלוונטי.
10. Google search console – אתר שמראה לכם את החיפושים שנעשו והובילו לאתר שלכם ובכך מאפשר לכם למקד את האסטרטגיה שלכם.
ולסיכום
שיווק באינטרנט זה תחום מורכב שצריך ללמוד אותו בצורה מקצועית ומקיפה כדי להצליח בו, תוכלו לעיין בצ'ק ליסט קידום האתרים שפרסמנו בעבר.