חיפוש

ניקוי ספות בד – קרדית האבק

קרדית האבק היא האויב הגדול ביותר שלנו, ולא בכדי. היא עלולה להזיק לבריאות באופן משמעותי ולכן חובה להסיר אותה באופן מיידי.

 

קרדית האבק – האויב הבריאותי מספר אחד על הספה

ניקוי ספות היא אומנם פעולה אשר מתבצעת לרוב על מנת להסיר כתמים אשר לא נעימים לעין, אבל היא גם נועדה בעיקר על מנת להשמיד את קרדית האבק הידועה לשמצה. קרדית האבק נוצרת למעשה מהצטברות של חרקים מיקרוסקופיים המצויים בבד שלא עבר ניקוי יסודי. מעבר לכך שמדובר בחיידקים אשר עלולים לגרום לאלרגיות המצויים גם בשטיחים שלנו, הם גם יוצרים תחושת מחנק ולכלוך בכל חלל החדר. למעשה, סיבי הבד הינם הדבר היחיד שנחוץ לחיידקים אלו בכדי להתקיים ולכן הסיכוי להתרבות שלהם על גבי ספת הבד הם גבוהים ביותר. המודעות לבעיית קרדית האבק כיום הולכת וגדלה, זאת משום שיותר ויותר אנשים מקבלים אלרגיה כתוצאה מקרדית האבק, וכיום מוערך כי 20% מהאוכלוסייה סובלים מאלרגיה לאבק בדרגות שונות. על כן, כיום ניתן למצוא בשוק שלל חומרי ניקוי וחיטוי המוצגים כמחסלי קרדית האבק. הם אכן יעילים, אבל לא באופן וודאי ומעבר לשימוש בהם אשר צריך להתבצע אחת לשבוע יש גם להזמין חברת ניקוי מקצועית כדי להסיר את קרדית האבק.

 

קרדית האבק – ניקיון באמצעות חברה מקצועית

לכן, חשוב ביותר לבצע ניקוי של שאיבה באמצעות שואב אבק ומברשת עדינה וכן להשתמש בחומרי ניקוי ייעודים, בהתאם להוראות היצרן. אבל, חשוב גם ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ואשר תדע לספר פתרונות ניקיון יסודי עבור השמדה מלאה של קרדית האבק וחיידקים נוספים אשר מצטברים על גבי הבד. הפעולות שחברה מקצועית תבצע הן: הזרקת חומר מיוחד אשר חודר לסיבי הבד, כאשר לאחר מכן בעל המקצוע סופג אותו עד לספיגה מלאה. מטרתו של החומר הזה להעלים כתמים. בנוסף לכך, ייעשה שימוש במברשות עדינות ומיוחדות אשר מקרצפות את בד הספה ומחדירות את החומר הזה, עד להשמדה של כל החיידקים וקרדית האבק אשר הצטברו, לאחר מכן תהליך של "יניקה" של הספה באמצעות מכשיר מיוחד, עד לקבלת תוצאה מיטבית. ניקוי ספות מומלץ לבצע פעם בשנה ע"י חברה מקצועית, וזאת כאמור על מנת לוודא כי לא הצטברו על הספה אבק או חיידקים אשר עלולים להזיק לבריאות ואותם בלתי ניתן להסיר באופן מלא בניקוי עצמאי. זמן הניקוי של החברה המקצועית אורך לרוב בין שעה וחצי לשעתיים, כאשר ההתייבשות המלאה של הבד אורכת בין 8 ל 24 שעות, תלוי בסוג הבד. רוצים גם אתם  להיפטר מקרדית האבק? פנו עוד היום לחברת הניקיון קפטן קלין, החברה המובילה בישראל לניקוי ספות בד ושיקום שלהן באמצעות החומרים המתקדמים ביותר בשוק ועם צוות עובדים בעל ניסיון רב בטיפול בספות בד.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא