חיפוש

ביטוח בריאות – למה גם אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח כזה?

מדינת ישראל היא מדינת רווחה וזה אומר שכל מי שעובד כאן חייב לשלם על סוג מסוים של ביטוח. הביטוח שכולנו מכירים הוא הביטוח הלאומי שאליו אנחנו מפרישים כספים בכל חודש, בין אם אנחנו עובדים בתור שכירים ובין אם אנחנו עובדים בתור עצמאים. עם זאת, האם אתם באמת מאמינים שברגע האמת הביטוח הזה יכסה כל טיפול? והאם הביטוח המשלים שיש לכם ייתן מענה לכל צרה ומחלה? העובדות בשטח עצובות ומראות שאפילו במדינה שלנו, ואפילו בתחום כמו בריאות, יש משמעות לכסף ולביטוחים השונים. לכן, אפילו אם עד היום לא היה לכם ביטוח בריאות אתם חייבים לעשות משהו בנידון, כי מה פתאום שתסכנו את עצמכם ואת המשפחה שלכם? ביטוח בריאות זו הדרך היחידה לדעת שאפילו אם יקרה לכם הנורא מכל, עדיין תהיה לכם דרך לממן את הטיפול שלו תזדקקו. לכן ההמלצה שלנו היא לא לדחות את העניין הזה אלא לעשות ביטוח כזה כמה שיותר מהר, כי אין לדעת מתי תזדקקו לו.

 

כך בוחרים חברת ביטוח טובה

עשיתם חיפוש בגוגל וראיתם שיש הרבה מאוד חברות ביטוח שאצלן תוכלו לעשות, בין היתר, גם ביטוחי בריאות? אם כך, ברור למה אתם מבולבלים, כי איך באמת אפשר לבחור בין כל כך הרבה חברות ביטוח? זו הסיבה שבגללה אנחנו ממליצים לכם לבדוק כל מה שאפשר אודות החברות שנראות לכם מתאימות, כמו לדוגמא:

  • האם מדובר על חברת ביטוח וותיקה?
  • האם חברת הביטוח אמינה?
  • האם הלקוחות האחרים כותבים על חברת הביטוח חוות דעת חיוביות?
  • מה כוללים סעיפי הפוליסה שמציעים לכם?

והכי חשוב, תוך כמה זמן תקבלו מענה כאשר תפנו אל חברת הביטוח? כלומר, יש מצבים שבהם אנחנו זקוקים לעזרה של חברת הביטוח מהר ולכן הדבר האחרון שנרצה זה להיות לקוחות של עוד חברה שמתנערת מחובותיה כלפי הלקוחות. לכן יש לברר את הסוגיה הזאת לעומק ובהחלט לא בטוח שכדאי לכם להיות לקוחות של חברה שאיש לא שמע את שמה.

 

כמה תשלמו על הפוליסה שלכם?

בסופו של דבר גם במקרה של ביטוח בריאות, כמו במקרה של כל ביטוח אחר, המחירים הם חלק חשוב מהעניין. לכן ברור לנו שלא תרצו לבחור בחברת הביטוח הכי יקרה שיש, כי אפילו אם היא אמינה וטובה זה עדיין לא ישתלם לכם. זה הרגע להזכיר שגם כאשר מדברים על ביטוחי בריאות ניתן לעשות השוואת מחירים, אז למה לשלם ביוקר? בחברות הביטוח השונות מודעים היטב לכך שהלקוחות של ימינו משווים מחירים ולכן הרבה פעמים השוואה שכזו מהווה גם קלף מיקוח. זה אומר שאתם לא צריכים לוותר ואפילו אם קיבלתם הצעה שנראית לכם יקרה מידי, תוכלו להשוות וכך לבקשה נחה. ביטוחים שונים של בריאות אומנם אף פעם לא יחזירו את המצב לקדמותו או יגרמו לכך שתבריאו ממחלה קשה. עם זאת, הרבה פעמים רק בזכות העובדה שיש לנו ביטוח בריאות אנחנו מצליחים בכלל לשמור על רמת חיים סבירה. לכן אין סיבה לסמוך על המזל ובהחלט כדאי שתעשו לעצמכם את הביטוח הכי טוב שאפשר עוד היום.

רוצים לקרוא עוד? היכנסו לאתר של אבנר עכשיו!

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא