חיפוש

כלי גינון חשמליים – ידידותיים יותר לסביבה

המגמה הירוקה אשר התרחבה בשנים האחרונות משנה סדרי עולם גם בעולם הגינון וכיום השימוש בכלי גינון חשמליים, בניגוד לעבודה עם כלי גינון המונעים ע"י בנזין הופכים את העבודה לידידותית יותר לסביבה.

 

המהפכה הירוקה

בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה חדשה – המהפכה הירוקה. כיום, התבססה ההבנה כי עבודה עם חומרים כמו בנזין מזיקים לסביבה באופן ניכר ומשמעותי. בנזין הינו חומר המופק בבתי הזיקוק, ולתוצרי הזיקוק ישנם מאפיינים שונים. ההבדלים נוגעים לדירוג האוקטן, חומרים ארומטיים ותכולת הפחמן הרווי. היחס בין החומרים השונים תלוי בחברה המייצרת, במדינות רבות כיום בעולם ישנה מגבלה חמורה על השימוש בבנזין, זאת מאחר והבנזין הוא דלקן נדיף אשר נחשב למזהם מאוד. בנוסף, יש לזכור כי שימוש לא נכון בבנזין עלול להוביל לדליפה למאגר המים, דבר שעלול לגרום לנזק ולשימוש האספקה של מים נקיים. בנוסף ממחקרים אשר נעשו בנושא עולה כי בתוך הבנזין ישנם תוספים שונים אשר עלולים להיות מסרטנים, ולכן קיימת הבנה כי יש להפחית עד כמה שאפשר את השימוש בו.

 

כלי גינון חשמליים

כיום קיימים מגוון רחב של כלי גינון חשמליים אשר מאפשרים לבצע את עבודת הגינון בצורה פשוטה הרבה יותר, תוך הגנה על הסביבה וגם על פגעי רעש. באמצעות הכלים החשמליים גנן מקצועי יכול לבצע את עבודתו בצורה כזו שהוא שומר על הסביבה וגם מאפשר סביבת עבודה נקייה הרבה יותר, זאת באמצעות הפחתה בשימוש בבנזין אשר כאמור הינו חומר אשר עלול להיות מסוכן. חברת שו"צ לגינון וחקלאות מייבאת באופן בלעדי מגוון כלי גינון חשמליים הכוללים בין השאר:

  • מגזמת חשמלית – גוזמי גדר חיה חשמליים מציעים כיום חוויית עבודה שונה לחלוטין ממה שהכרתם, זאת בעיקר בזכות טכנולוגיית הסוללה הנטענת. טרם רכישת המגזמה החשמלית חשוב מאוד לקחת בחשבון את אורך הלהב, איכות חומר הגלם, הרכבתו ועוצמת המנוע. גוזם גדר חיה נטען מציע נתונים טכניים מצוינים עם מהירות להבים של קרוב ל-3,000 חיתוכים לדקה וכושר חיתוך של ענפים עד עובי 15 מ"מ, ולסיים גדר חיה ממוצעת בתוך מספר דקות וברמת דיוק גבוהה. דוגמא למגזמת יד חשמלית הינה מגזמת יד נטענת HT225 בעלת עוצמה של 36V הכוללת גם הדק שליטה על מהירות הגיזום, זאת באמצעות להבים המיוצרים בטכנולוגיית לייזר מתקדמת המאפשרת גיזום נקי ושמירה על צמחייה בריאה יותר
  • מכסחת דשא חשמלית – מכסחת דשא חשמלית מהווה כבר שנים רבות בחירה פופולארית בקרב גננים ביתיים, אך עבור הגנן המקצועי הזקוק לחופש תנועה מקסימלי ויכולת עבודה בכל תנאי, גם ללא נגישות לנקודת חשמל, המכסחות המוטוריות הן בהחלט הבחירה המועדפת. חברת שרות וציוד מציעה שני דגמים מתקדמים של מכסחות דשא נטענות אשר יאפשרו עבודה נקייה, טובה ובעיקר ידידותית לסביבה.
אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא