חיפוש

דברים שכדאי לכם לדעת על מיחזור משכנתא

לשלם בכל חודש מחדש את המשכנתא זה מסוג אותם הדברים שלא באמת קל להתמודד איתם. עם זאת, כולנו רגילים לכך, כי בזמנו, כאשר רצינו לקנות דירה, הדרך היחידה לממן אותה הייתה בעזרתו של הבנק. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם רוצים לבדוק את האפשרות של מיחזור משכנתא, כדאי שתדעו שפעמים רבות זה מאוד משלם. מיחזור של משכנתא בפועל זה אומר לסגור את ההלוואה שיש לכם היום ולקחת, על הסכום הנותר, הלוואה אחרת. אתם תוהים מדוע לעשות זאת? פשוט מאוד: כי יכול להיות שהריבית במשק ירדה ואתם יכולים לחסוך לא מעט כסף ובהחלט יכול להיות שגם המצב הכלכלי שלכם השתנה. לכן, אם היום אתם יכולים להתמודד בקלות רבה יותר עם החזר הרבה יותר גבוה לבנק וכך לצמצם את מספר שנות ההלוואה שעוד נותרו לכם, מדוע שלא תעשו זאת? מדובר בסופו של דבר על ריבית נמוכה יותר שתשלמו על ההלוואה כולה או במילים אחרות: על ידי מיחזור משכנתא אפשר הרבה פעמים לחסוך אלפי שקלים ולכן זה משתלם.

למידע נוסף: https://www.mashcantainfo.com

 

האם כולם יכולים לעשות מיחזור משכנתא?

מעבר לכדאיות של הנושא, עולה כאן גם השאלה האם זו אופציה שפתוחה לכולם והתשובה היא לא. אם, לדוגמא, שום דבר במצב הכלכלי שלכם לא באמת השתנה, או לפחות לא השתנה לטובה, מדוע שהבנק יאשר לכם הלוואה אחרת? מדוע שהוא יאמין שאתם יכולים לעמוד בהחזר חודשי גדול יותר אם ההכנסות שלכם זהות למה שהן היו לפני שנים רבות? בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון שלמחזר משכנתא זו פעולה שגם תשלמו עליה עמלה לא קטנה ולכן בסופו של דבר, כאשר עושים את החישוב הסופי, לא לכל אחד זה ישתלם.

 

מדוע לא כדאי לוותר על ייעוץ מקצועי בתחום הזה?

ייעוץ מקצועי הניתן על ידי יועצי משכנתאות חיצוניים כמו למשל אצל שקוף משכנתאות, כלומר על ידי יועצי משכנתאות שאינם עובדים בבנק, זו הדרך הכי טובה להבין איפה אתם עומדים. אותם יועצים יוכלו לבדוק את המצב של המשכנתא שלכם היום, את ההחזרים שלכם ואת פרק הזמן שעוד נותר לכם לשלם את ההלוואה. בנוסף לכך, הם יידעו להמליץ לכם, אם אתם כבר עושים מיחזור משכנתא, באיזה מסלול כדאי לכם לבחור כך שהחיסכון שלכם יהיה כמה שיותר גדול. לכן כדאי לבחור יועצי משכנתאות אמינים וכמה שיותר מנוסים כי אתם עתידים להפקיד בידיהם מידע רגיש וחשוב.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
ניקוי BDI
ניקוי BDI

BDI שלילי הוא מצב בהחלט לא נעים, המשפיע על