חיפוש

הר הביטוח עושה לכם סדר בעניינים

במרוצת השנים יצא לכם להיפגש עם לא מעט סוכני ביטוחי ששכנעו אתכם לעשות לא מעט ביטוחים? חתמתם וחתמתם ובסופו של דבר כבר אין לכם מושג על מה אתם משלמים? נדמה לכם שהמחירים שאתם משלמים גבוהים מידי או שיש אי אילו כפילויות במוצרי הביטוח השונים שלכם? אם כך, אין ספק שצריך לעשות סדר בעניינים, רק השאלה היא איך. האם לפנות באופן עצמאי אל חברות הביטוח השונות ולקבל מהן מידע אודות כל הפוליסות שיש לכם זה באמת ריאלי? האמת היא שהתשובה לכך שלילית. חברות הביטוח עושות הכול, כמעט תמיד, כדי לדחות את מתן המידע ללקוח וזה אומר שלא יהיה לכם קל להבין איפה הדברים עומדים. לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על פניה אל הר הביטוח שיעזור לכם לשלם פחות, שכן זו הדרך הכי טובה שיש להבין על מה בכלל אתם משלמים. בבואנו  לראות איזה מוצרי ביטוח שונים יש כמעט לכל אחד מאיתנו אנחנו רואים שמדובר על מגוון רחב של פוליסות, כמו לדוגמא: ביטוח רכב, ביטוחי בריאות מסוגים שונים, ביטוחי חיים ועוד. לכן, אם אתם יכולים לברר ולראות האם יש ביטוחים כפולים שאתם משלמים עליהם וכך לחסוך לעצמכם מאות שקלים בשנה, מדוע שלא תעשו זאת?

 

בירורים לגבי מוצרי ביטוח של אדם שנפטר

ההורים שלכם הלכו לעולם? התעסקתם כבר בכל מה שקשור לירושה שלהם אך עדיין לא ביררתם האם היו להם כל מיני מוצרי ביטוח שאתם יכולים לרשת היום? אם כך, במקום שתפנו אל מספר חברות ביטוח בצורה עצמאית ותבזבזו את הזמן שלכם, אנחנו מציעים לכם לפנות עוד היום אל הר הביטוח. כך תוכלו לברר איזה מוצרי ביטוח היו על שמם על ההורים שלכם, בין אם זו פנסיה, חיסכון או כל מיני ביטוחים אחרים. בהחלט יכול להיות שמחכים לכם שם סכומי כסף לא מבוטלים, אז מה פתאום שתוותרו על כך? אפילו אם ההורים שלכם עשו חיסכון קטן בחברת ביטוח כזו או אחרת והפרישו אליו רק 200 ₪ בחודש, הרי שבעשרות שנים הסכום הזה נהיה גדול פי כמה. מדובר על כסף שהיום יכול להיות שייך לכם ולכן כדאי לברר כבר עכשיו את כל המידע בנושא.

 

בירור מקצועי ויעיל ביותר

כפי שהזכרנו, האפשרות של פניה עצמאית אל חברות ביטוח שונות אומנם קיימת, אך היא לא תמיד יעילה. איך תדעו בכלל איפה ההורים שלכם עשו חסכונות או ביטוחים שונים אם אתם לא מכירים את חברת הביטוח המדוברת? לכן כדאי יהיה לפנות אל הר הביטוח, שכן הר הביטוח הוא הגוף שיוכל לעשות עבורכם את כל הבירורים במהירות ובצורה יעילה. הכסף שתמצאו יעבור אליכם מהר מאוד ואם מדובר על ביטוחים כפולים שאתם משלמים עליהם – תוכלו להתחיל לעשות שינויים בנושא ולשלם פחות בכל חודש.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא