חיפוש

הר הביטוח מסייע לכם לשלם פחות

כולנו מגיעים במוקדם או במאוחר לגיל שבו אנחנו מתחילים להתעניין במוצרי הביטוח השונים שמציעים לנו. יש מי שמתעניין רק בביטוחי רכב אך אחרים חושבים גם על ביטוחי חיים, פנסיות למיניהן ועוד. הבעיה עם כל הביטוחים הללו היא שברוב המקרים הלקוח הממוצע פשוט הולך לאיבוד. כלומר, אנחנו מקשיבים לסוכן הביטוח, אך להתחיל לקרוא את הפוליסה ולהשוות בין כמה פוליסות שונות זה כבר סיפור אחר. זה מה שמוביל רבים מאיתנו לחתום על עוד ועוד ביטוחים, כי זו הרי הדרך היחידה להבטיח שתמיד נהיה מכוסים. עם זאת, האם אתם באמת מוצאים היגיון בתשלום על ביטוחים כפולים? לא עדיף שתעשו סדר בדברים ושתתחילו לנתב את הכספים הללו למטרות אחרות?

שירות יעיל במיוחד

הר הביטוח זה המקום שאליו כדאי לכם לפנות כדי להבין על איזה מוצרי ביטוח אתם משלמים, ממתי וכמה זה עולה לכם בשנה. בצורה כזאת, ותוך מעט מאוד ימי עבודה, תקבלו את כל המידע החשוב לכם ותוכלו להחליט מה אתם עושים. יש מי שמתוך עצלות יחליט שהוא רוצה להמשיך ולשלם לחברות הביטוח בדיוק את אותם הסכומים אך רוב האנשים כן יחליטו לקחת יוזמה ולשנות את המצב. ביטוחים שונים אומנם יכולים לכסות אי אילו מצבים בחיים אך זה עדיין לא אומר שעלינו לתרום לחברות הביטוח בכל שנה סכומים לא מבוטלים על כפילויות ועל ביטוחים מיותרים.

 

איך פונים אל הר הביטוח?

לפנות אל הר הביטוח זה פשוט יותר בימינו, כי אפילו לא תצטרכו לצאת מהבית בשביל זה! את הפניה כולה ניתן לעשות גם אונליין, אז למה אתם מחכים? בצורה כזאת אתם מספקים להר הביטוח את הנתונים הדרושים לו והוא כבר עושה עבורכם את כל הבירורים שצריך. יכול להיות שלא תאהבו במיוחד את המידע שתקבלו, אך מה שבטוח זה שבסופו של דבר, כאשר תבינו איפה אתם עומדים, תוכלו לעשות שינוי. מדובר על לא מעט כסף בשנה שאתם פשוט תורמים לחברות הביטוח ללא כל הצדקה, אז למה שלא תעשו כל מה שאפשר כבר עכשיו כדי לשנות זאת?

מעוניינים לבצע בדיקת ביטוחים כפולים? לחצו כאן.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא