חיפוש

ביטוח בריאות והיתרונות הרבים שלו

אתם חוששים ממה שעתיד לקרות לכם בעוד כמה שנים? התחלתם להבין שאפילו אם אתם עושים פעילות גופנית בצורה רצינית בכל שבוע זה עדיין לא מבטיח לכם בריאות לכל החיים? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע מפלס החרדה שלכם עולה. אחת מהמחלות הנפוצות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים היא כמובן סרטן, וההוכחה לכך היא שכולנו מכירים לצערנו אנשים שחלו במחלה הזאת וחלקם אפילו נפטרו. בנוסף לכך, כולנו גם חשופים לעוד הרבה פגיעות אחרות שעלולות לשנות את חיינו לרעה, מה שמסביר מדוע אתם מנסים לחשוב מה בעצם אפשר לעשות בנידון? ההקפדה על הבריאות אומנם חשובה אך חשוב לא פחות להבטיח שבעת צרה יהיה מי שיעזור לכם. באמת היה לכם נדמה שהביטוח הלאומי הוא הכתובת? או שאולי קופת החולים שלכם, עם הביטוח המשלים שעשיתם בה, תסייע? האמת המרה היא שלא תמיד זה נכון. יש מקרים שבהם אנחנו זקוקים לטיפול רפואי מיוחד, לתרופות שאינן נמצאות בסל או פשוט לנוחות גדולה יותר בסוג הבדיקה שעלינו לעבור. לכן חשוב כל כך לעשות ביטוח בריאות פרטי, כי בעידן של ימינו זה הדבר היחיד שיבטיח שתמיד תוכלו לקבל סיוע רפואי מוביל.

 

כך בוחרים איפה כדאי לעשות ביטוח בריאות פרטי לשנים רבות

רוב האנשים שמחליטים לעשות ביטוח בריאות רוצים לבחור חברת ביטוח אחת ולהיות לקוחות שלה כל החיים. אין כל טעם לעבור בין חברות ביטוח שונות כי בסופו של דבר, ברגע האמת נרצה לקבל סיוע ועדיף שהוא גם יהיה כמה שיותר מהיר. זה נשמע לכם מוכר ואתם תוהים איך בוחרים חברת ביטוח? אם כך, חשוב שתדעו שאתם צריכים:

  • לבדוק את הוותק של החברה שדרכה אתם רוצים לעשות ביטוח
  • לבדוק את סוג הפוליסה שמציעים לכם
  • לברר האם יש פוליסה נרחבת יותר ומה היא כוללת
  • לבדוק האם מדובר על חברת ביטוח שכל הלקוחות שלה ממליצים עליה בחום

הרעיון, בסופו של דבר, הוא לדעת שאתם בוחרים חברה שבאמת תיתן לכם שירות ומימון בעת צרה. העניין שצריך להיות מודעים אליו הוא שלמרות הסכומים הגבוהים שאנשים משלמים, לעיתים חברות הביטוח מתנערות ומנסות לעשות הכול כדי לא לממן את דרישות הלקוח. לכן חשוב להיות עם היד על הדופק בנושא ולבחור חברה כמה שיותר מומלצת ואמינה.

 

האם יש מקום להשוות בין מחירי הפוליסות?

זה משהו שבהחלט כדאי לעשות אם יש לכם זמן ופנאי לכך, כי אין ספק שחלק מהגורמים שישפיעו על מחיר הפוליסה זו גם השאלה באיזו חברה אתם בוחרים להיות מבוטחים. האם מדובר על חברה מוכרת ובעלת מוניטין? או שזו חברה קטנה יותר שרק נכנסה לשוק ומציעה מחירים תחרותיים ביותר? מה שכן, קחו בחשבון שגם הנתונים האישיים שלכם, כמו מצב בריאות, גיל וכדומה, ישפיעו על המחיר הסופי שתשלמו על ביטוחים מהסוג הזה.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא