חיפוש

אמן חושים מקצועי שכדאי להזמין לכל אירוע

מתככנים ערב גיבוש לעובדים שלכם בקרוב ותוהים מאיפה כדאי להתחיל את האירוע? רוצים להבטיח שזו תהיה חגיגה מוצלחת במיוחד? אם כך, אנחנו מציעים לכם לחשוב, בין היתר, גם על המקוריות. האם באמת חובה לעשות את ערב הגיבוש הקרוב כמו הרבה ערבי גיבוש אחרים? או שאולי עכשיו זה הזמן לחשוב מחוץ לקופסא ולעשות חגיגות אחרות? האמת היא שאתם לא חייבים לעשות עוד ערב קריוקי במסעדה או עוד שייט והפלגה, כי הגיע הזמן שתתכננו לעובדים שלכם ערב שונה לחלוטין. לכן אנחנו שמחים לעניין אתכם באפשרות של הזמנת אמן חושים מקצועי, כי אם יש משהו שהעובדים שלכם לא יוכלו לסרב לו, אלה הן הופעותיו של אמן חושים מהשורה הראשונה. כעת אתם בוודאי תוהים על מה מדובר, מה כלול בהופעה כזאת ולמה היא יכולה להיות מוצלחת כל כך, והאמת היא, שזו פשוט חוויה אחרת ושונה. אמן כזה שיגיע להעביר מופע לעובדים שלכם יגרום לעובדים להשתתף, יצחיק אותם וגם ייתן להם לא מעט משימות, מה שאומר שהם ייקחו חלק מאוד פעיל בכל ההופעה. יתרה מכך, ואולי הדבר החשוב ביותר, זה שהוא ידהים אותם ביכולות שלו כך שאפילו הציניים ביותר ימצאו את עצמם משתתפים ונהנים מהעניין.

 

איפה כדאי לקיים אירוע כזה?

לא קל לענות על השאלה הזאת כי זה תלוי בכמה גורמים. ראשית, כמה עובדים ויש לכם וכמה מוזמנים יגיעו לערב הגיבוש? שנית, האם אתם פונים לאמן חושים שיוכל להגיע בלי בעיה לכל מקום שבו אתם נמצאים? חשוב לדעת שלא כל אמני החושים יהיו מוכנים להגיע לכל מקום בארץ רק כדי להופיע ולא כל האמנים גם מוכנים להופיע בכל מקום. לכן, אם יש לכם מעט עובדים ואתם רוצים לעשות ערב מיוחד אפילו בבית הפרטי שלכם, כדאי יהיה לדבר עם האמן שאותו אתם מתכוונים להזמין. האם הוא יהיה מוכן להגיע למקום המגורים שלכם ולתת שם מופע מיוחד לעובדים שלכם? יש לבדוק את הפרטים הללו ועדיף לעשות זאת כמה שיותר זמן מראש כי כך תוכלו לדעת שאתם נמנעים מאכזבה מיותרת.

 

איך לבחור את האמן המתאים לכם ביותר?

מעבר לשאלה האם אמן החושים שאליו אתם מתקשרים באמת יגיע או לא, חשוב לבדוק עוד כמה פרמטרים מהותיים. לדוגמא, האם אמן החושים שאליו פניתם מומלץ כמו אמן החושים עשהאל דרייר למשל? מי ממליץ עליו? ומה אורך ההופעה שהוא נותן? האם מדובר על אמן שמגיע עם הרבה מאוד ידע וניסיון? ומה כוללת ההופעה עצמה? חשוב לא פחות לבדוק מול איזה קהלים בדרך כלל עומד אמן החושים ומופיע, כי לא לכל אחד מאנשי המקצוע בתחום יש יכולת לעמוד מול קהלים שונים. כך קורה, לדוגמא, שיש אמנים שיכולים להופיע גם מול הציבור הדתי בקלות רבה ואילו אחרים שאצלם הופעה כזאת לא תהיה מספיק מוצלחת. בנוסף לכך, אסור לשכוח שגם השאלה מול כמה אנשים אמן החושים שלכם צריך לעמוד יכולה להשפיע על התוצאה הסופית. כלומר, לא כל אחד יוכל לעמוד מול קהל של 100 איש ולגרום לו להישאר מרותק לכל אורך הדרך. לכן מאוד כדאי יהיה לבדוק במי אתם בוחרים, מה הניסיון של האמן ובעיקר – האם הוא יוכל לתת לכם את התמורה הטובה ביותר למחיר. ואם כבר הזכרנו את נושא המחיר, מאוד מומלץ לבדוק שאתם לא משלמים מחירים מופקעים. אומנם להיות אמן חושים זה אומר להגיע עם תכונות מיוחדות והרבה ניסיון אך המחיר בכל זאת צריך להיות נוח וכמה שיותר עממי.

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא